رییس ستاد انتخابات کرمانشاه خبر داد:

شمارش آرا در اکثر شعب روستایی استان کرمانشاه آغاز شده است

«شعبانی» از آغاز شمارش آرا در اکثر شعب اخذ رای روستایی سطح استان خبر داد.
کد خبر: ۶۷۵۶۰۸
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۱ - 29June 2024

شمارش آرا در اکثر شعب روستایی استان کرمانشاه آغاز شده استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «علی شعبانی» رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران حاضر در محل ستاد انتخابات استان، با اشاره به تمدید برگزاری زمان انتخابات تا ساعت ۲۴ شب، اظهار داشت: در حال حاضر در اکثر شعب روستایی سطح استان کار رای گیری به پایان رسیده و شمارش آرا آغاز شده است.

وی با اشاره به تداوم رای گیری در شعب شهری گفت: شعب موظفند تا ساعت ۲۴ به کار خود ادامه دهند و پس از پایان رسمی زمان انتخابات، درب شعب بسته شده و از تمام افراد حاضر در شعبه اخذ رای صورت می‌گیرد.

شعبانی در خصوص برخی اظهار نظرها در خصوص نتایج انتخابات گفت: این اظهارنظرها و گزارشات صحت ندارد، چرا که هنوز شمارش آراء صندوق‌ها به جز صندوق‌های روستایی شروع نشده و تمام گزارشات در این زمینه نظرات و گمانه زنی‌های ستادهای انتخاباتی است و قابل اعتنا نیست.

وی روند مشارکت را خوب اعلام کرد و افزود: امروز در ساعات اوج مشارکت هر دقیقه هزار تا ۱۲۰۰ رای به صندوق‌ها انداخته شده است.

شعبانی در خصوص میزان مشارکت در این دوره انتخابات هم گفت: میزان مشارکت توسط وزارت کشور اعلام می‌شود و تاکنون از مجموع شرکت کنندگان در انتخابات در استان ۴۸ درصد بانوان و ۵۲ درصد مردان بوده‌اند.

شعبانی با اشاره به مشارکت خوب رای اولی‌ها در این دوره انتخابات، گفت: تاکنون از مجموع رای دهندگان بیش از ۵۹ هزار نفر در رده سنی ۱۸ تا ۲۵ سال قرار دارند. بیشترین درصد مشارکت کنندگان هم با سهم ۲۴ درصدی مربوط به رده سنی ۳۵ تا ۴۰ سال است.

رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: خوشبختانه این انتخابات در نهایت امنیت و سلامت برگزار شد و هر کاندیدایی که رای بیاورد رییس جمهور همه کشور است و همه باید به او در پیشبرد امور کشور کمک کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار