مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

تلاش شبانه‌روزی و حضور خالصانه بین مردم از برکات دولت شهید رئیسی بود

سردار مرادحاجتی گفت: همه نامزدها فرزندان انقلاب هستند اما انتخاب اصلح بین این چند نفر می‌تواند کشور را در مسیری قرار دهد که شهید جمهورمان آغاز کرده بود. مسیری که تلاش شبانه روزی و حضور جهادی بین مردم از برکات آن بود.
کد خبر: ۶۷۵۶۳۶
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۷ - 29June 2024

تلاش شبانه‌روزی و حضور خالصانه بین مردم از برکات دولت شهید رئیسی بودبه گزارش خبرنگار دفاعپرس از خوزستان، جلسه شورای اداری دفاع مقدس استان امروز به ریاست سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان در اهواز برگزار شد.

سردار مرادحاجتی در ابتدای این جلسه ضمن تقدیر از حضور گسترده مردم ایران پای صندوق‌های رای اظهار داشت: دشمن خیلی تلاش کرد که مشارکت حداقلی در انتخابات صورت بگیرد اما همه شاهد بودیم که مردم تا نیمه‌های شب و آخرین دقایق قانونی رای گیری در صف مشارکت حضور داشتند و علاقه عملی‌شان را به نظام، رهبری، انقلاب، شهدا و آیت‌الله رئیسی نشان دادند.

وی افزود: همه نامزدها فرزندان انقلاب هستند اما انتخاب اصلح بین این چند نفر می‌تواند کشور را در مسیری قرار دهد که شهید جمهورمان آغاز کرده بود. مسیری که تلاش شبانه روزی و حضور جهادی بین مردم از برکات آن بود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان سپس به برنامه‌های شاخص سال آینده پرداخت و گفت: تجلیل از یک میلیون رزمنده و ایثارگر بانو در اواخر شهریور مهمترین برنامه فصل پیش رو است که از الان باید مقدمات آن را فراهم کرد.

سردار مرادحاجتی تاکید کرد: خیلی از بانوان، دختران، خواهران و همسران این سرزمین در قالب پزشک، پرستار یا نیروی امدادی در خطوط مقدم بودند. خیلی از همسران شهدا، ایثارگران، آزادگان و رزمندگان به اندازه آن‌ها و شاید هم بیشتر در امورات مختلف دوران دفاع مقدس نقش آفرینی کردند که باید از الان شناسایی شوند تا از آن‌ها در اینت مراسم تجلیل شود.

انتهای پیام/

 

 

 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار