پیام مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس سمنان به مناسبت سالروز آزادسازی مهران

سردار «مطهری» با صدور پيامی، سالروز حماسه آزادسازی مهران در جريان عمليات کربلای يک را تبريک گفت.
کد خبر: ۶۷۵۶۵۰
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۳ - 29June 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، سردار «عباس مطهری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان با صدور پيامی سالروز آزادسازی مهران را تبریک گفت.

در این پیام آمده است: 

در جنگ تحمیلی رژیم بعث و استکبار جهانی علیه جمهوری اسلامی ایران، هدف آن بود، که ندای استقلال خواهی، آزادی‌خواهی و حق‌طلبی ملت ایران خاموش شود؛ اما رزمندگان اسلام با شهامت، ایثار، فداکاری، استقامت و اخلاص و با تکیه بر قدرت بی‌انتهای پروردگار متعال با نثار خون خود، حماسه‌ای ماندگاری همچون عملیات کربلای یک و آزادسازی مهران را رقم زدند و  رزمندگان استان سمنان نیز در این عملیات به استعداد سه گردان  در این عملیات حضور داشته و با تقدیم ۱۷ شهید علاوه بر تصرف اهداف از پیش تعیین شده و شکست اهداف شوم دشمنان، دل امام امت و  ملت شریف ایران را شاد کردند.

نکوداشت حماسه ۱۰ تیر و آزادسازی مهران، پاسداشت حماسه غیورمردانی است، که در لبیک به ندای امام امت و فرماندهی معظم کل قوا، حماسه آزادسازی مهران را خلق کردند.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس و بویژه شهدای عملیات کربلای یک، سالروز حماسه آزادسازی مهران قهرمان را خدمت مردم غیور و شهیدپرور ایران اسلامی و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار