رئیس پلیس پایتخت خبر داد؛

کشف محموله ۷۰ میلیارد تومانی شیشه در تهران

سردار محمدیان از انهدام باند قاچاق موادمخدر شیشه که در استان تهران و شمال غرب کشور فعالیت می‌کرد خبر داد و گفت: در این عملیات تعدادی از سوداگران مرگ دستگیر و ازآنان ۲۳۰ کیلوگرم شیشه و ۱۲۰ کیلوگرم ماده روانگردان شیشه مایع کشف شد.
کد خبر: ۶۷۵۶۹۱
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۹ - 29June 2024

به گزارش خبرنگار جامعه دفاع‌پرس، سردار «عباسعلی محمدیان» فرمانده انتظامی تهران بزرگ اظهار داشت: در راستای مبارزه قاطع و همه جانبه علیه قاچاقچیان و سوداگران مرگ و برخورد ویژه با عوامل و عناصراصلی تهیه و توزیع مواد مخدر در پایتخت، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ ضمن رصد و پایش اطلاعاتی گسترده دریافتند اعضای یک باند سابقه دار قاچاق مواد مخدر به تازگی اقدام به تهیه مقادیر قابل توجه‌ای مواد افیونی از مرز‌های شرقی کشور نموده و قصد توزیع گسترده این مواد را در مناطقی از استان تهران و شمال غرب کشور دارند از همین رو با اشراف اطلاعاتی بر روی سوژه مورد نظر، فعالیت مجرمانه متهمین را تحت کنترل دقیق قرار دادند.

کشف محموله ۷۰ میلیارد تومانی شیشه در تهران

رئیس پلیس تهران بزرگ افزود: به دنبال این موضوع پس از هماهنگی با مرجع قضایی ماموران موفق شدند در یک عملیات منظم و هماهنگ قاچاقچیان مواد مخدر را دستگیر و از آنان ۲۳۰ کیلوگرم شیشه و مقدار ۱۲۰ کیلوگرم ماده روانگردان شیشه مایع کشف کنند.

سردار محمدیان در پایان خاطرنشان کرد: متهمین پس از دستگیری و انجام بازجویی‌های فنی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار