بازدید دبیرکل جمعیت فداییان اسلام از موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم+ تصاویر

«عبدخدایی» با حضور در قم، از مرکز فرهنگی و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس این استان بازدید کرد.
کد خبر: ۶۷۵۷۲۲
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۳ - 29June 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، «محمدمهدی عبدخدایی» دبیر کل جمعیت فداییان اسلام و همرزم روحانی شهید نواب صفوی با حضور در قم، از مرکز فرهنگی و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم بازدید کرد.

وی در جمع کارکنان این مرکز، خاطراتی را از دوران نهضت اسلامی بخصوص ویژگی‌های مبارزاتی شهید نواب صفوی و تشکیلات فداییان اسلام بیان کرد.

در بازدید فوق، حجت الاسلام علی لقمانپور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم ضمن بازخوانی عبارات گهربار رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد شهید نواب صفوی مبنی بر اینکه «وی اولین جرقه‌های انگیزش انقلاب اسلامی را در من به وجود آورد و هیچ شکی ندارم که اولین آتش را در دل ما نواب روشن کرد.»، ضرورت معرفی بیش از پیش ویژگی‌های این روحانی شهید را مورد تاکید قرار داد.

وی همچنین ضمن معرفی تشکیلات موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و مباحث محتوایی و موزه آرایی، بر آمادگی این مرکز برای جمع آوری اسناد نقش فداییان اسلام در دوران نهضت اسلامی و نیز هر نوع سندی از این گروه مبارز در خصوص انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس تاکید کرد.

در بازدید فوق، رضا گرزین مسئول دفتر جمعیت فداییان اسلام در قم نیز حضور داشت.

بازدید دبیرکل جمعیت فداییان اسلام از موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم+ تصاویربازدید دبیرکل جمعیت فداییان اسلام از موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم+ تصاویربازدید دبیرکل جمعیت فداییان اسلام از موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم+ تصاویربازدید دبیرکل جمعیت فداییان اسلام از موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم+ تصاویر

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار