اولین دوره مسابقات فوتبال خیابانی یادواره شهید خدمت ویژه خانه‌های امداد در یزد برگزار شد

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد یزد گفت: اولین دوره مسابقات فوتبال خیابانی یادواره شهید خدمت ویژه خانه های امداد محلات ۲۰۲۰ در یزد برگزار شد.
کد خبر: ۶۷۵۷۳۹
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۴ - 29June 2024

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، «علی اکبر سلمانی» معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد یزد گفت: خانه‌های امداد در محلات کم برخوردار با هدف شناسایی شهروندان نیازمند و پیگیری رفع مشکلات آنان ایجاد شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد یزد با اشاره به اینکه در سال گذشته، برنامه‌های فرهنگی کمیته امداد از جمله اعزام به کربلای معلی، عتبات عالیات و مشهد مقدس بوده است گفت: در سال جاری نیز برنامه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی، اشتغال و معیشتی با همکاری اداره کل ورزش و جوانان، سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد و مساعدت خیرین اجرا خواهد شد.

وی افزود: در همین راستا مسابقات فوتبال خیابانی نیز با هدف ایجاد شور و نشاط و ارتقا و ترویج فرهنگ ورزش در این محلات برگزار می‌شود.

سلمانی با بیان اینکه ۲۰۲۰ محله کم برخوردار در کشور شناسایی شده اند تصریح کرد: از میان دستگاه‌های مختلف از جمله بهزیستی، ستاد اجرایی فرمان امام و هلال احمر، ۴۰۴ محله سهم کمیته امداد کشور و ۱۳ محله سهم کمیته امداد یزد برای برگزاری این مسابقات ورزشی در نظر گرفته شده است.

سلمانی افزود: سهم خانه امداد هر شهرستان به ترتیب، شهرستان یزد ۶، میبد ۳، مهریز ۲، ابرکوه ۱ و بافق ۱ خانه امداد می‌باشد.

وی ادامه داد: این دوره از مسابقات که در خانه‌های امداد (۲۰۲۰ محله) در سطح کشور برگزار می‌شود، تیم‌های استان یزد متشکل از ۱۲ تیم در دو رده سنی ۱۲ تا ۱۵ سال و ۱۵ تا ۱۸ سال می‌باشد که ۶ تیم در رده سنی اول و ۶ تیم در رده سنی دوم حضور دارند که تیم برتر از هر رده به عنوان قهرمان این دوره از مسابقات به رقابت‌های کشوری اعزام خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار