پیام تشکر فرمانده سپاه الغدیر استان یزد از حضور پر شور مردم در انتخابات

سرتیپ دوم پاسدار «حسین زارع کمالی» طی پیامی از حضور پر شور و آگاهانه‌ی مردم دارالعباده در پای صندوق‌های رای در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران قدردانی کرد. 
کد خبر: ۶۷۵۷۴۸
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۵ - 29June 2024

به گزارش دفاع‌پرس از یزد،  سرتیپ دوم پاسدار «حسین زارع کمالی» فرمانده سپاه الغدیر استان یزد طی پیامی از حضور پر شور و آگاهانه‌ی مردم دارالعباده در پای صندوق‌های رای در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران قدردانی کرد. 

متن پیام بدین شرح است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

مَنْ لَمْ یَشْکُرِ الْمُنْعِمَ مِنَ الْمَخْلُوقِینَ لَمْ یَشْکُرِ اللَّهَ عَزَّ وَ جَل‏

نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، در طی سالیان پر از فراز و نشیب خود و در برهه‌های مختلف، به پشتوانه‌ی عظیم ولایت و مردم‌سالاری، به عزتی روزافزون دست یافته است.

حماسه‌ی حضور پرشور ۵۸.۱۸ درصدی مردم عزیز استان یزد در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران و کسب رتبه دوم مشارکت بالا در میان استان‌های کشور صفحه‌ی تابناک دیگری بر افتخارات بزرگ این استان افزود. حسینیه ایران یکبار دیگر با حضور آگاهانه، پرشور و بهنگام، دفاع جانانه‌ی خود از نظام مقدس اسلامی را به همگان نشان داد.

اینجانب خاشعانه و با همه‌ی وجود، خداوند حکیم و عزیز را سپاس میگویم و از شما مردم بزرگوار دارالعباده عمیقاً تشکر میکنم که به توفیق الهی و با عزم راسخ خود چنین صحنه‌ی باشکوهی را رقم زدید.

درود و سلام خدا بر شما مردم عاشق و با بصیرت؛ به امید تحقق تمدن نوین اسلامی و ظهور آن منجی یگانه عالم بشریت

اللهم عجل لولیک الفرج

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار