برگزیدگان جشنواره ره آورد سرزمین نور استان فارس معرفی شدند

آیین اختتامیه جشنواره ره آورد سرزمین نور استان فارس با تجلیل از برگزیدگان این جشنواره فرهنگی و هنری برگزار شد.
کد خبر: ۶۷۵۷۸۲
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۹ - 30June 2024
برگزیدگان جشنواره ره آورد سرزمین نور استان فارس معرفی شدندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، جشنواره فرهنگی ره‌آورد سرزمین نور برنامه‌ای فرهنگی است برای حضور همه مردم و اقشار مختلف هنرمندان و ادیبانی که به نحوی دل در گرو هشت سال دفاع مقدس و دین به رزمندگان دارند. این جشنواره با هدف نشر و گسترش آثار فرهنگی، ادبی و هنری دفاع مقدس در میان آحاد مردم در استان‌ها ترتیب یافته است.  
 
وصف کوی عارفان عاشق و شرح حکایت حماسه آفرینان هشت سال دفاع مقدس و تعریف و تمجید رزمندگان این مرز و بوم همه در جای جای نورانی مناطق عملیاتی است که رزمندگان ما آن را آفریدند.
 
ایجاد فرصت برای همه مردم برای ادای دین به رزمندگان اسلام، تلاش برای ثبت و ضبط و ماندگار کردن احساسات، عواطف و برداشت‌های مردمی از حضور در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس و تلاش برای تشویق راهیان نور به دقت در دیدن، شنیدن، دریافت، توصیف کردن و انتقال دادن فضای معنوی و وقایع هشت سال دفاع مقدس از مهم‌ترین اهداف این جشنواره است.
 
در نوزدهمین مرحله از این جشنواره که از سال ۱۴۰۲ آغاز شد، طی آیینی با حضور سردار «سعید کوشکی جهرمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس، سردار «هاشم جمالی» جانشین سپاه فجر فارس و خادمان شهدا نفرات برتر جشنواره ره آورد سرزمین نور مرحله استان فارس معرفی و تجلیل شدند.
 
در بخش «عکس» علی کوثریان از جهرم، زهرا صفری از شیراز، عباس آذر همایون از مُهر، اشکان کفاش زاده از شیراز، زهرا بهزادی نژاد از شیراز حائز رتبه‌های برتر شدند.
 
رضا حسین نیا از شیراز، زهرا علیپور از لامرد، فاطمه زمانی از شیراز سیده فاطمه کشاورز از بختگان و مجتبی علیپور از لامرد در بخش «فیلم»  به عنوان برترین‌های جشنواره معرفی شدند و مورد تجلیل قرار گرفتند.
 
همچنین مه کامه زاهدی از شیراز و زینب رفیعی از لامرد در بخش «دل نوشته» و مهدی ابتهاج از جهرم و علی اصغر مصدقی از جهرم در بخش «عکس و دلنوشته» توانستند رتبه برتر را کسب کنند.
 
گفتنی است در پایان این آیین شهدایی، از خادمین و عوامل اجرایی راهیان نور و تشییع شهدای گمنام نیز تجلیل شد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار