سرلشکر موسوی:

خانواده‌های کارکنان ارتش الگویی مناسب برای خانواده تراز نظام اسلامی هستند

فرمانده کل ارتش تأکید کرد: خانواده‌های کارکنان ارتش جمهوری اسلامی با انتخاب سبک زندگی ایرانی – اسلامی الگویی مناسب برای جامعه و خانواده تراز نظام اسلامی هستند.
کد خبر: ۶۷۵۷۹۳
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۸ - 30June 2024

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش با صدور پیامی ۱۲ تیرماه روز خانواده و تکریم اعضای وابسته (بازنشستگان) را گرامی داشت.

فرمانده کل ارتش

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
 وَ مِنْ آیاتِهِ انْ خَلَقَ لَکُمْ مِنْ انْفُسِکُمْ ازْواجاً لِتَسْکُنُوا الَیْها وَ جَعَلَ بَیْنَکُمْ مَوَدَّةً وَ رَحْمَةً انَّ فِی ذلِکَ لَآیاتٍ لِقَوْمٍ یَتَفَکَّرُوْنَ (روم – ۲۱)

هم‌رزمان گرامی همان‌گونه که می‌دانید خانواده، بنیادی‌ترین نهاد اجتماعی است و استحکام این بنای مقدس، چشم‌انداز‌های روشنی را در افق پیشرفت اجتماع ترسیم می‌کند؛ به نحوی که «جامعه مطلوب» با «خانواده مطلوب» شکل گرفته و خانواده سالم، سلامت جامعه را می‌سازد.

امروز، خانواده‌های کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران با توجه به مبانی دین مبین اسلام و با انتخاب سبک زندگی ایرانی – اسلامی الگویی مناسب برای جامعه و خانواده تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی محسوب می‌شوند و همواره تکیه‌گاهی قابل اطمینان و صبور هستند که ارتش بخشی از توفیقات خود را مدیون آن‌ها می‌باشد و اگر فرماندهی معظم کل قوا این بازوی نظامی کشور و انقلاب را کلمه طیبه و ارتش حزب‌الله نامیده‌اند، بدون شک نقش خانواده‌های محترم کارکنان و همراهی آنها با ارتشیان غیور، در این افتخارآفرینی نقش‌آفرین بوده است.

اینجانب خدای بزرگ را بر وجود نعمت خانواده‌های مؤمن، انقلابی و ولایی در ارتش جمهوری اسلامی ایران شاکر هستم و به یاری خداوند همچنان که در هم‌افزایی با همرزمان مؤمن و انقلابی‌ام، برای عزت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، حراست از کیان مملکت اسلامی و ارتقای توان رزم و قدرت بازدارندگی ارتش در تراز این نظام مقدس، قدم برمی‌داریم، تمام تلاش خود را به‌کار می‌گیریم تا گوشه‌ای از همراهی، شکیبایی و نجابت مثال‌زدنی خانواده‌های محترم کارکنان ارتش را در راستای پاسداشت منزلت اجتماعی این عزیزان ارج بنهیم.

و اما پیشکسوتان ارتش جمهوری اسلامی ایران که در واقع الگو‌های ما در سطوح مختلف ارتش بوده و در هر موفقیتی، نشانه‌ای از تفکر فرماندهی، مدیریت راهبردی، همراهی و همدلی پیشکسوتان عزیز دیده می‌شود.

پیشکسوتان، اسطوره‌های ارزشمندی از تجربه و دانایی هستند که تکریم و پاسداشت این بزرگواران، عاملی مهم در افزایش انگیزه نیروی فعال و مولد کشور و زمینه‌ساز تربیت بهتر نسل آینده کشور است؛ بنابر این شایسته است از این عزیزان که در راه اعتلای نظام و اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران از هیچ کوششی دریغ نورزیده و مسیر امنیت پایدار و دستیابی به اقتدار ایران سرافراز را برای نسل‌های بعد هموار کرده‌اند، به نیکی یاد کنیم و راه پرافتخارشان را ادامه دهیم.

عزت، سربلندی و دوام موفقیت خانواده‌های بزرگ، مؤمن و مخلص و نیز اعضای وابسته ارتش جمهوری اسلامی ایران را در ظل توجهات و عنایات حضرت ولی عصر (عج) تحت زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی از درگاه خداوند منان خواستارم. 

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی 
سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها