از طریق فرودگاه اهواز؛

پیکر شهید امنیت انتخابات وارد خوزستان شد

پیکر شهید «ابراهیم مرمزی» از شهدای امنیت در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید «حاج قاسم سلیمانی» اهواز وارد خوزستان شد.
کد خبر: ۶۷۵۸۰۲
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۶ - 30June 2024

پیکر شهید امنیت انتخابات وارد خوزستان شدبه گزارش دفاعپرس از خوزستان، پیکر شهید «ابراهیم مرمزی» از شهدای امنیت در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری امروز از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید «حاج قاسم سلیمانی» اهواز وارد خوزستان شد.

پیکر پاک این شهید با استقبال سرهنگ «منصوررضا عزیزی» جانشین فرماندهی مرزبانی خوزستان و یگان تشریفات ستاد مرزبانی استان وارد اهواز شد.

گروهبان یکم مرزبانی شهید «ابراهیم مرمزی» برای حفاظت از آرای مردم جان خود را از دست داد و امروز قرار است مراسم تشییع و خاکسپاری این شهید راه انتخابات در سوسنگرد با حضور مردم و مسئولان انجام شود.

هشتم تیر، افراد مسلح برای ربودن صندوق آرای منطقه جکیگور استان سیستان و بلوچستان به خودروی عوامل اجرایی و انتظامی صندوق أخذ رای از چند جهت تیراندازی کردند که در ادامه با رشادت ماموران انتظامی محافظ، صندوق آرای مردم حفاظت شد.

در این حمله سرباز وظیفه «فرهاد جلیل» از استان چهار محال و بختیاری و گروهبان یکم مرزبانی «ابراهیم مرمزی» از استان خوزستان به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار