در دیدار با روسای استانی ستاد‌های انتخابات کاندیداهای ریاست جمهوری مطرح شد؛

دعوت از مردم خراسان رضوی برای حضور در مرحله دوم انتخابات

«طباطبایی» معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی در دیدار با روسای استانی ستاد‌های انتخابات کاندیداهای ریاست جمهوری از مردم خراسان رضوی برای حضور در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.
کد خبر: ۶۷۵۸۱۵
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۳ - 30June 2024

دعوت از مردم خراسان رضوی برای حضور در مرحله دوم انتخاباتبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، «سید هادی طباطبایی» معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی در جمع روسای استانی ستاد‌های انتخابات کاندیدا‌های ریاست جمهوری اظهارداشت: به لطف خدا عملکرد تمام ستاد‌های انتخاباتی در استان شایسته بود و نقش‌آفرینی خوبی داشتند. همچنین ستاد‌های انتخاباتی ۲ نامزد راه‌یافته به مرحله بعدی می‌توانند تبلیغات خود را آغاز کنند.

وی با بیان این که تمام اقدامات مقدماتی از زمان اعلام رسمی نتایج انتخابات ریاست جمهوری برای برگزاری مرحله دوم انتخابات آغاز شده، ادامه داد: همواره تلاش می‌کنیم که صحت انتخابات در کامل‌ترین شکل آن حفظ باشد.

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی به ویژگی‌های متمایز خراسان رضوی نسبت به سایر استان‌ها پرداخت و تصریح کرد: در استانی هستیم که مقصد بسیاری از تهدید‌ها است و با توجه به این که مرز مشترک طولانی با کشور‌های افغانستان و ترکمنستان دارد تلاش‌های بسیاری در حوزه‌های اطلاعاتی و امنیتی برای برقراری امنیت صورت می‌گیرد.

طباطبایی ضمن دعوت از مردم استان برای حضور در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: تعرفه‌ها و اقلام مربوطه امروز از تهران تحویل خواهیم گرفت و به امید خدا روز دوشنبه بین شهرستان‌ها توزیع خواهد شد.

گفتنی است؛ در این جلسه علاوه بر روسای ستاد‌های چهار نامزد انتخابات ریاست جمهوری در استان، دبیر ستاد و مسئولان کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات خراسان رضوی حضور داشتند.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه هشتم تیر همزمان با سراسر کشور در چهار هزار و ۵۶۷ شعبه اخذ رای در ۳۴ شهرستان خراسان رضوی برگزار شد.

خراسان رضوی با حدود هفت میلیون نفر جمعیت افزون بر چهار میلیون و ۹۰۰ هزار واجد شرایط رای دادن دارد و مردم این استان در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مشارکت ۴۹ و ۳۹ صدم درصدی را به ثبت رساندند.

بر این اساس از مجموع ۲ میلیون و ۴۱۵ هزار و ۶۹۶ رای صحیح ماخوذه در خراسان رضوی، سعید جلیلی ۵۰/۲ درصد آرا، مسعود پزشکیان ۲۷/۴ درصد آرا، محمدباقر قالیباف با ۱۷/۸ درصد آرا و مصطفی پورمحمدی ۰/۸ درصد آرا را به خود اختصاص دادند.

بدین ترتیب جمعه این هفته ۱۵ تیرماه مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار