رئیس هیات بازرسی انتخابات خراسان رضوی خبر داد؛

حضور ۴۷۰ بازرس در انتخابات ریاست جمهوری در استان خراسان رضوی

نجات گفت: ۴۷۰ بازرس بر نحوه برگزای انتخابات ریاست جمهوری در استان خراسان رضوی نظارت می‌کنند و به ازای هر ۱۰ صندوق، یک بازرس انتخاب شده است.
کد خبر: ۶۷۵۵۱۲
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۰ - 28June 2024
تعداد ۴۷۰ بازرس بر نحوه برگزای انتخابات ریاست جمهوری در خراسان رضوی نظارت دارندبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، «محسن نجات» رئیس هیات بازرسی انتخابات خراسان رضوی امروز (جمعه) در استودیو انتخابات خراسان‌ رضوی اظهار داشت: در موضوع سلامت انتخابات با ‌کسی تعارف نداریم و بر همین اساس رفع شائبه جانب‌داری مسئولان اجرایی در جریان های سیاسی و انتخاباتی باید مورد توجه قرار گیرد، از این رو کارکنان دولت در ساعات اداری حق فعالیت برای ستادهای انتخاباتی ندارند.
 
وی افزود: ۴۷۰ بازرس در انتخابات ریاست جمهوری در این استان نظارت می‌کنند و به ازای هر ۱۰ صندوق، یک بازرس انتخاب شده است.
 
نجات با بیان اینکه وظیفه بازرسی کنترل جریان انتخابات است، تصریح کرد: ۲۵ نماینده‌ی ویژه به صورت غیر محسوس بر نحوه رای گیری نظارت دارند و بر همین اساس؛ تا کنون هیچ مورد امنیتی مشاهده نشده است و انتخابات در کمال آرامش در حال برگزاری است.
 
رئیس هیات بازرسی انتخابات خراسان رضوی در پایان صحبت خود یادآور شد: مردم استان می‌توانند با شماره تماس‌های ۳۸۵۵۶۱۶۳ و سامانه ارتباطات مردمی ۱۱۱، دغدغه ها و تخلفات انتخاباتی را به این هیات اطلاع دهند. تا کنون ۷۷مورد تماس با سامانه ۱۱۱ داشتیم که عمدتا در خصوص نبود راهنما در پای صندوق ها بوده است.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار