فرمانده حوزه بسیج خواهران الزهرا (س) سپاه کازرون:

تیم کاراته بسیج کازرون در مسابقات استانی نائب قهرمان شد

«علی پور» با اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی بسیج در استان فارس گفت: نائب قهرمانی مسابقات کاراته بسیج استان فارس به بسیجیان شهرستان کازرون رسید.
کد خبر: ۶۷۵۸۴۲
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۶ - 30June 2024

تیم کاراته بسیج کازرون در مسابقات استانی نائب قهرمان شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، خواهر پاسدار «طیبه علی پور» فرمانده حوزه مقاومت بسیج الزهرا (س) از ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون در نشستی مجازی به خبرنگاران اظهار داشت: مسابقات قهرمانی کاراته بسیج استان فارس جام غدیر به میزبانی شهر شیراز در مجموعه ورزشی فجر سپاه فجر فارس با حضور۲۵۰ کاراته کار خواهر به منظور انتخاب تیم استان فارس جهت شرکت در مسابقات کشور برگزار شد که در نهایت نائب قهرمانی مسابقات کاراته بسیج استان فارس به بسیجیان شهرستان کازرون رسید.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج الزهرا (س) تصریح کرد: در این مسابقات که بیش از ۱۰ شهرستان استان فارس حضور داشتند، تیم کاراته حوزه بسیج الزهرا (س) سپاه کازرون با مربیگری خانم‌ها فروغ استواری و زینب قاسمی در بخش کنترلی و سیده الهام ستونی زاده و سولماز آخوندزاده در بخش غیر کنترلی کاراته شرکت کردند. 

وی بیان داشت: بانوان بسیجی ورزشکار شهرستان کازرون در بخش کنترلی موفق به کسب ۱۳ مدال طلا و ۱۲ مدال نقره و ۱۳ مدال برنز و در بخش غیر کنترلی با کسب ۴ مدال طلا،۴ نقره و ۸ مدال برنز و در بخش غیر کنترلی با کسب ۴ مدال طلا، ۴ نقره و ۸ مدال برنز مقام نائب قهرمانی این مسابقات را پس از تیم شیراز کسب کردند. 

 یاد آور می‌شود این مسابقات در دو بخش کاتا و کومیته و در دو قسمت آزاد و کنترلی در تمام رده‌های سنی خردسال، نونهال، نوجوان، جوان و بزرگسال در راستای کنگره ملی ۱۵۰۰۰ شهید استان فارس با هدف ایجاد روحیه نشاط، شادابی و همچنین رقابت و انگیزه در بین خواهران بسیجی و شناسایی استعداد‌های برتر جهت تشکیل تیم منتخب برای اعزام به مسابقات کشوری بسیج برگزار شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار