مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد:

درس آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس یکی از ظرفیت‌های تبیین واقعی دفاع مقدس است

سرهنگ «خواست خدایی» گفت: در بیان حقایق و شفاف سازی و تبیین واقعی دفاع مقدس، یکی از ظرفیت‌ها درس دفاع مقدس است.
کد خبر: ۶۷۵۸۶۷
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۵ - 30June 2024
به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ پاسدار «سلمان خواست خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد در مراسم اولین گردهمایی معاونین آموزشی دانشگاه‌ها و اساتید درس دفاع مقدس و مقاومت استان کهگیلویه و بویراحمد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا به ویژه شهدای این استان، اظهار داشت: هدف از برگزاری این همایش ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه استان است.
 
سرهنگ خواست خدایی با اشاره به اینکه یکی از انتظارات مقام معظم رهبری که تبیین دفاع مقدس است و فرمودند «اگر نگویید و ننویسید آنچه دشمن می‌خواهد می‌نویسد و می‌گوید» افزود: باید فداکاری‌ها و آنچه که در دوران دفاع مقدس بر مردم گذشت را برای نسل جدید بیان کنیم.
 
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: از مسئولان دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه استان انتظار داریم که با تدابیر لازم موضوعاتی که در دوران دفاع مقدس اتفاق افتاده است، به نسل جوان انتقال داده شود.
 
درس آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس یکی از ظرفیت‌های تبیین واقعی دفاع مقدس می‌باشد
 
این مسئول ادامه داد: آرامش امروز جامعه اسلامی مرهون فداکاری دلاورمردانی که در دوران دفاع مقدس حماسه‌ای ماندگار آفریدند.
 
وی تصریح کرد: تدریس درس آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس سبب آشنایی جوانان با حماسه‌های جاودانه و پایداری‌های رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس می‌شود.
 
سرهنگ خواست خدایی تاکید کرد: در بیان حقایق و شفاف سازی و تبیین واقعی دفاع مقدس، یکی از ظرفیت‌ها درس دفاع مقدس است.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها