امام جمعه ایلام:

انتخابات سرنوشتی فراتر از مرز‌های جمهوری اسلامی است

حجت‌الاسلام «کریمی تبار» گفت: انتخابات ریاست جمهوری، سرنوشتی فراتر از مرز‌های جمهوری اسلامی است که مردم تعیین کننده این سرنوشت بزرگ هستند.
کد خبر: ۶۷۵۹۳۰
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۸ - 01July 2024

انتخابات سرنوشتی فراتر از مرز‌های جمهوری اسلامی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، حجت‌الاسلام والمسلمین «الله‌نور کریمی‌تبار» امام جمعه ایلام در همایش سران و بزرگان ایلات و طوایف و عشایر استان اظهار داشت: با توجه به شرایط نظام جمهوری اسلامی همه کشور‌های دوست و دشمن نگاه‌های خود را به انتخابات انداخته‌اند. 

وی با بیان اینکه انتخابات ریاست جمهوری، سرنوشتی فراتر از مرز‌های جمهوری اسلامی است، افزود: مردم تعیین کننده این سرنوشت هستند.

حجت‌الاسلام کریمی‌تبار گفت: با توجه به اینکه همه مسئولیت بزرگی در مقابل انقلاب اسلامی و شهدا داریم، شما بزرگان ایلات و طوایف این مسئله رو به خوبی درک می‌کنید.

امام جمعه ایلام در ادامه با اشاره به اینکه برای شکل گیری نظام جمهوری اسلامی ایران هزینه‌های زیادی، چون خون شهیدان انجام شده است، گفت: باید شکرگزار خداوند باشیم چراکه امروز می‌توانیم برای احکام الهی قدم برداشته و تاثیرگذار باشم.

این مسئول عنوان کرد: شرکت در انتخابات یک تکلیف الهی است و اگر در فضای جمهوری اسلامی نفس می‌کشیم، نمی‌توانیم بگوییم من مدیون امام خمینی (ره) نیستم، چون امام ما را از ذلت بندگی طاغوت نجات داد و دست آمریکایی‌ها را از کشور ما کوتاه کرد.

وی با بیان اینکه دشمن تلاش می‌کند مردم در انتخابات شرکت نکنند، متذکر شد: متاسفانه عده‌ای فریب دشمن رو می‌خورند، وقتی مشارکت پایین باشد، قدرت ملی کاهش پیدا می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها