معاون سیاسی استاندار همدان:

باید مردم را برای انتخاب اصلح راهنمایی کنیم

«رضانیا» خطاب به اساتید درس دفاع مقدس، گفت: ما باید به مردم بگوییم به کدام راه بروند تا به آن فردی که راه شهدا را ادامه می‌دهد و رهبری را یاری می‌کند رای دهند.
کد خبر: ۶۷۵۹۷۶
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۶ - 01July 2024

۱به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «حسن رضانیا» معاون سیاسی استاندار همدان در اولین گردهمایی روسا، معاونین دانشگاه‌ها و اساتید درس دفاع مقدس، اظهار داشت: مرحله اول انتخابات ریاست جمهوری در تاریخ انقلاب اسلامی مجدد ثبت شد و دستاورد بزرگ نظام ما، نظام انتخاباتی است و این دستاورد بزرگ انقلاب ما است.

وی افزود: به لطف آنچه که شهید رئیسی در حوزه زیرساختی به جا گذاشته بود چند انتخابات را در سلامت و امنیت کامل بدون کمترین مساله در استان و کشور برگزار کردیم.

معاون سیاسی استاندار همدان با اشاره به تلاش جامعه اطلاعاتی کشور برای برگزاری انتخابات سالم، عنوان کرد: هرکس که شورای نگهبان تایید می‌کند عضو خانواده انقلاب است و نظام انتخاباتی کشور سالم است و تخلف ندارد.

این مسئول بابیان اینکه در انتخابات جمعه کار نیمه تمام باید تمام شود خطاب به جمع حاضر، گفت: درخصوص انتخاب اصلح ستاره‌های ما شهدا هستند و اگر قرار است کسی را هدایت کنیم باید نگاه کرد که اگر شهدا در بین ما بودند چه کسی را انتخاب می‌کردند.

رضانیا تصریح کرد: ما باید به مردم بگوییم به کدام راه بروند تا به آن فردی که راه شهدا را ادامه می‌دهد و رهبری را یاری می‌کند رای دهند و از فرصت آگاهی بخشی و تبیین خدمات شهید خدمت غفلت نکنید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار