مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گیلان:

انتخابات به صحنه غلبه ملت ایران بر دشمنان تبدیل شود

سرهنگ پاسدار «حبیبی» با بیان اینکه پشتوانه مردمی حاصل از مشارکت و افزایش مشروعیت و مقبولیت نظام، توان رایزنی‌های بین‌المللی سیاست خارجی در راستای تحقق منافع ملی کشور را به طور چشمگیری افزون‌تر می‌کند گفت: انتخابات باید به صحنه غلبه ملت ایران بر دشمنان تبدیل شود.  
کد خبر: ۶۷۶۱۱۲
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۲ - 01July 2024

انتخابات به صحنه غلبه ملت ایران بر دشمنان تبدیل شودسرهنگ پاسدار «حسن حبیبی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان در گفتگو با خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، با اشاره به اهمیت جایگاه ریاست جمهوری اظهار داشت: اداره بیش از ۹۲ درصد اقتصاد و درآمد کشور بر عهده قوه مجریه است.

وی با بیان اینکه پشتوانه مردمی حاصل از مشارکت و افزایش مشروعیت و مقبولیت نظام، توان رایزنی‌های بین‌المللی سیاست خارجی در راستای تحقق منافع ملی کشور را به طور چشمگیری افزون‌تر می‌کند تصریح کرد: انتخابات باید به صحنه غلبه ملت ایران بر دشمنان تبدیل شود.  

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان با اشاره به اینکه حضور مردم پای صندوق‌های رای از حساسیت بالایی برایمان برخوردار است افزود: از همه آحاد ملت ایران استمداد می‌کنم برای شکوه ایران به میدان انتخابات بیایند.

حبیبی با بیان اینکه در فضای مشارکت حداکثری، فرصت برای کاهش تعارضات اجتماعی و افزایش وحدت اجتماعی فراهم می‌شود عنوان کرد: گا‌ها مشکل این است که جریانات سیاسی اهل پیدا کردن راهکار برای حل مشکلات مردم نبوده‌اند؛ رقابت انتخاباتی زمانی واقعی خواهد بود که مردم با تعدد راهکار‌ها برای حل مشکلات جامعه مواجه شوند یعنی ببینند جریانات متفاوت به دنبال حل مشکلات هستند.

وی ادامه داد: مشارکت بالای مردم موجب کاهش فشار‌های بین‌المللی می‌شود و ما در طی مذاکراتی و تعاملات مهم بین‌المللی که داشتیم، شاهد بودیم که هر زمان در داخل کشور نوعی از اختلافات به‌وجود می‌آمد سریعاً کشور‌های خارجی مذاکرات را متوقف می‌کردند و منتظر نتایج آن بودند و همزمان تلاش می‌کردند با افزایش فشار به نظام که فکر می‌کردند در داخل تضعیف‌شده، امتیاز بگیرند. بنابراین، مشارکت مردم می‌تواند در جهت تقویت استقلال کشور باشد

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان با اشاره به اینکه رئیس‌جمهور تراز باید دارای رویکرد معرفتی، شناختی، تمدنی و جهادی باشد عنوان کرد: دشمن‌شناسی قوی، تقوی دینی و سیاسی، پایمندی به مبانی دینی واسلامی، اعتقاد به قانون و ترجیح مسایل کشور به مسائل جناحی، قومی و حزبی از دیگر ویژگی‌های رئیس‌جمهور تراز است.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها