نماینده ولی فقیه در مازندران:

باید در انتخابات حضور باشکوه داشته باشیم

«محمدی لائینی» گفت: باید حضور باشکوه در انتخابات داشته باشیم؛ حضور کمرنگ ناسپاسی است. این انقلاب بهترین شرایط را برای مردم ما فراهم کرده است شرکت در انتخابات هم حق است هم تکلیف است.
کد خبر: ۶۷۶۱۱۴
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۹ - 01July 2024

باید در انتخابات حضور باشکوه داشته باشیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران امشب در مراسم اربعین شهدای خدمت که در مسجد جامع نکا برگزار شد، ابا بیان اینکه لازمه توفیقات در امورات بهینه معنوی است، اظهار داشت: شرط لازم برای دستیابی به پیروزی بهینه معنوی لازم است و در برابر صد‌ها فتنه داخلی مسئله حیاتی است.

وی با بیان اشاره به دفع فتنه‌های اویل انقلاب تا به امروز افزود: ارتباط معنوی و عرفانی ملت ایران سبب می‌شود و توسل و ارتباط به خدا ما را به پیش می‌برد.

آیت الله محمدی لائینی ادامه داد: اگر معنویت کم شود بعنوان مثال: میدان‌ها محل جولان بسیاری از سگ باز‌ها باشد و یا خانواده‌ها از ارزش‌های معنوی تهی شود به حجاب بی‌اعتنایی شود دلیلش بی توجهی به معنویت است خطر زمانی است که ارتباط با خدا ضعیف شود. اگر بیمه معنوی قوی باشد دشمنان هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

این مسئول با اشاره به دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: باید حضور باشکوه در انتخابات داشته باشیم؛ حضور کمرنگ ناسپاسی است. این انقلاب بهترین شرایط را برای مردم ما فراهم کرده است شرکت در انتخابات هم حق است هم تکلیف است.

نماینده ولی فقیه در مازندران بیان کرد: به کسانی رأی دهید که به ارزش‌های انقلاب اسلامی پایبند باشند و باور داشته باشند. دغدغه دین داشته باشیم زینت منازل شما تصاویر شهدا و امام و رهبر معظم انقلاب اسلامی باشد دفع کنند شیاطین است.

وی تأکید کرد: قدر شناس ارزش‌های معنویت باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها