معرفی کتاب؛

«ستاره پر فروغ»

کتاب «ستاره پر فروغ» مجموعه‌ای است به نویسندگی «روزعلی قربانی» که توسط انتشارات «نور عصر ماندگار» در هزار نسخه با حمایت واحد ادبیات و تاریخ اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان به چاپ رسیده است.
کد خبر: ۶۷۶۱۴۲
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۴ - 02July 2024

«ستاره پر فروغ»به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، کتاب «ستاره پر فروغ» مجموعه‌ای است به نویسندگی «روزعلی قربانی» که توسط انتشارات «نور عصر ماندگار» در هزار نسخه با حمایت واحد ادبیات و تاریخ اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان به چاپ رسیده است.  

تدوین و ویراستاری این کتاب که به زندگی شهید حجت‌الاسلام والمسلمین «سید ابوالقاسم موسوی دامغانی» پرداخته توسط «امید کرمی» انجام گرفته است. این اثر در 445 صفحه و به قیمت 300 هزار تومان در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است.

در بخشی از این کتاب آمده است؛

به صورت مرتب به روستاها می‌رفتند، به مردم محروم روستا سرکشی می‌کردند، توصیه‌هایی هم مطرح می‌کردند از قبیل این که مزارع کشاورزی را این طور شخم بزنید یا این قدر کود شیمیایی بدهید.

برخی مواقع به شوخی به وی می‌گفتیم؛ حاجی شما امام جمعه هستید یا مهندس کشاورزی؟ خیلی‌ها فکر می‌کردند که حاج آقا دامغانی اهل خنده و شوخی نیست در حالی که اصلا این طور نبود. 

داخل ماشین با وی شوخی می‌کردیم، ایشان هم با شوخی و خنده می‌گفت که فرزند کشاورز بوده و کمی سررشته دارد.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار