رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی:

انتخابات دور اول در خراسان شمالی با امنیت و سلامت کامل برگزار شد

ناهیدی گفت: با بی طرفی مجریان انتخابات و حربه‌های فراوان نظارتی، دور اول انتخابات ریاست جمهوری در استان خراسان شمالی در امنیت و سلامت کامل برگزار شد.
کد خبر: ۶۷۶۱۶۵
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۲ - 02July 2024

انتخابات دور اول در خراسان شمالی با امنیت و سلامت کامل برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، «حسن ناهیدی» رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی امروز (سه‌شنبه) در جلسه ویژه دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، اظهار داشت: با بی‌طرفی مجریان انتخابات و حربه‌های فراوان نظارتی، دور اول انتخابات ریاست جمهوری در استان خراسان شمالی در امنیت و سلامت کامل برگزار شد.

وی ادامه داد: نمایندگان نامزد‌ها در شعب اخذ رأی حضور دارند، نمایندگان هیئت نظارت هم هستند و با سامانه‌ی جامع الکترونیکی که در اختیار هیئت نظارت، ستاد انتخابات و وزارت کشور وجود دارد، همه‌ی فرآیند انتخابات قابل رویت و نظارت است و شرایط کاملا شفاف و تحت نظارت است.

این مسئول افزود: در دور دوم انتخابات، افراد متولد ۱۳۸۵ و قبل از آن می‌توانند رأی بدهند و همچنین کسانی که در دور اول موفق نشده‌اند رأی بدهند، می‌توانند در دور دوم در انتخابات شرکت کرده و در هر جای ایران اسلامی رأی خود را به صندوق‌های اخذ رأی بیندازند.

وی نمایندگی‌های احزاب استان را از فعال‌ترین‌های کشور خواند و گفت: در این دوره از انتخابات بستر مناسب رقابتی میان احزاب نیز وجود دارد.

ناهیدی عنوان کرد: افراد بی‌سواد، برای نوشتن رأی خود در شعب اخذ رأی، فرد مورد اعتماد خود را به همراه بیاورند وی در پایان از آحاد مردم نیز برای شرکت گسترده در انتخابات دعوت کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار