وزیر کشور:

آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات هستیم

وزیر کشور گفت: روز جمعه پانزدهم تیرماه آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات هستیم.
کد خبر: ۶۷۶۲۷۳
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۱ - 02July 2024

آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات هستیمبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، «احمد وحیدی» وزیر کشور امروز (سه‌شنبه) در سفر به استان اصفهان در جمع خبرنگاران اظهارداشت: یکی از کارهای مهم وزارت کشور، استانداری‌ها، فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها برگزاری مرحله دوم انتخابات در پانزدهم تیرماه است.

وی افزود: این ظرفیت بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود که نشان داد به رغم خسارت بزرگ از دست دادن شهید آیت الله رئیسی توانست در ظرف مدت چهار روز انتخابات برگزار کند.

وزیر کشور گفت: مرحله اول انتخابات در امنیت کامل و بسیار خوب با رقابت بین نامزدها و با حضور مردم شریف در پای صندوق‌های رای شکل گرفت.

وحیدی خاطرنشان کرد: آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات هستیم، همچنان امنیت انتخابات تامین شده، سلامت انتخابات که مورد تاکید است یک امر کاملا مفروضی است، برگزاری سه انتخابات گذشته نشان داد که در نهایت سلامت برگزار شد، این انتخابات هم همین جور خواهد بود.

وی گفت: از مردم درخواست داریم با حضورشان در پای صندوق‌های رای انتخاب بسیار مهمی که مربوط به چند سال آینده کشور می‌شود را رقم بزنند آنکه را اصلح می دانند انتخاب کنند آنچه از مردم انتظار داریم حضور گسترده در پای صندوق رای است.

وزیر کشور گفت: در مناظره ها هم کاندیداها دارند حرف‌های خودشان را می‌زنند این نشان دهنده مردم سالاری واقعی و استوار دینی است.

وحیدی با بیان اینکه نامزدها ضوابط را رعایت می‌کنند، گفت: کسانی هستند که برای ما هم روشن است که از خارج خط می‌گیرند تا برخی از خطوط را القاء کنند تا یک ناامنی ذهنی برای مردم درست و یک بی ثباتی را القاء کنند اینها محکوم است.

وی افزود: دشمنان تلاش می کنند القایی را صورت دهند، انتخابات احیانا ممکن است آن جوری که آنها می خواهند نباشد واژه‌ای تحت عنوان تقلب را در رسانه هایشان دارند استفاده می‌کنند این واژه‌ای است که دشمنان طراحی و روی آن کار کرده‌اند که مردم ما به آنها اهمیت نمی‌دهند دستگاه‌های امنیتی و نظارتی هم مراقبت می‌کنند.

وزیر کشور گفت: از همه هواداران می خواهیم ضوابط و اخلاق انتخاباتی را به خوبی حفظ کنند و به هیچ وجه نسبت به تخریب هیچکدام از نامزدها اقدام نکنند زیرا برابر قانون خلاف است، نامزدها هرچه در وصف برنامه‌های خودشان می‌خواهند بگویند مانعی ندارد اما تخریب ممنوع است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار