برگزاری گردهمایی مسئولین هیئات مذهبی و مداحان شهرستان اردکان + تصاویر

در آستانه ماه محرم گردهمایی مسئولین هیئات مذهبی و مداحان شهرستان اردکان با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی و دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان به میزبانی حسینیه بیت الاحزان حضرت فاطمه زهرا (سلام‌الله‌علیها) برگزار شد.
کد خبر: ۶۷۶۲۸۰
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۳ - 02July 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، در آستانه ماه محرم گردهمایی مسئولین هیئات مذهبی و مداحان شهرستان اردکان با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی و دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان به میزبانی حسینیه بیت الاحزان حضرت فاطمه زهرا (سلام‌الله‌علیها) برگزار شد.

امام جمعه اردکان در این برنامه با اشاره به روایتی درباره ارزش محبت به اهل بیت (علیهم‌السلام)، گفت: همه خیر‌ها در خانه امام حسین علیه السلام است و توفیق خدمت در دستگاه حضرت نعمت بزرگی است.

حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل شاکر ضمن تأکید بر رعایت مسائل شرعی در ایام عزاداری ماه محرم و رعایت وقت عزاداری و اجتناب از آزار و اذیت دیگران، گفت: هر هیئت و مجلس عزاداری که بیشتر به مسائل شرعی پایبند باشد و آزار و اذیت آن کمتر به اطرافیان برسد امتیاز مثبتی از سوی اهل بیت (علیهم السلام) دریافت می‌کند و بیشتر مورد رضایت آن حضرات است.

وی اظهار داشت: در برخورد با افرادی که گاهی بد حجاب هستند یا مواضع خاصی دارند باید با مدارا و اخلاق رفتار کنیم و از تنش و اختلاف در هیئت‌ها پرهیز کنیم.

امام جمعه اردکان با تأکید بر مشارکت حداکثری مردم در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری و دوری از اختلاف و دو دستگی در بین حانواده ها، تصریح کرد: مردم در انتخابات آزاد هستند و به هرکسی خواستند رأی بدهند، اما نیت ما الهی باشد و برای عقده گشایی و مسائل سیاسی و جناحی و نفسانی رأی ندهیم که ضرر می‌کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار