پخش عزاداری‌های ایام محرم مردم اردکان از شبکه‌های سراسری

عزاداری‌های ایام محرم مردم اردکان از شبکه‌های سراسری پخش می‌شود
کد خبر: ۶۷۶۲۸۳
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۵ - 02July 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، با نزدیک شدن به ایام عزای اهل بیت عصمت و طهارت (ع)، عزاداری‌های ایام محرم مردم اردکان از شبکه یزد و شبکه‌های سراسری پخش خواهد شد.

 در جلسه‌ای با حضور فرماندار، شهردار، رئیس شورای اسلامی و رییس هیات‌های مذهبی شهرستان اردکان و مدیر کل و معاونین صدا و سیما، در صدا و سیمای استان یزد برگزار شد، راهکار‌های رسانه‌ای تولید و پخش زنده مراسم عزاداری محرم مردم اردکان بررسی و در این زمینه تصمیم گیری شد. 

حسین سبزواری، فرماندار اردکان با استقبال از این اقدام صدا و سیما، از دغدغه‌های خود برای برگزاری هر چه با شکوه‌تر عزاداری ابا عبدا... الحسین (ع) گفت و پیشنهاد‌هایی برای پوشش عزاداری‌های ماه محرم در نقاط مختلف شهرستان ارائه کرد.

سبزواری با اشاره به اینکه فعالیت هیات‌های مذهبی فرصتی برای تقویت اعتقادات و باور‌های مردم است افزود: اگر تعامل بین هیات‌های مذهبی و رسانه بیشتر شود کمک موثری به انتشار عزاداری‌ها در پی خواهد داشت.

وی در ادامه اضافه کرد: برای هم فکری بیشتر، ارتباط رسانه با هیات‌های مذهبی را افزایش می‌دهیم، چرا که باور داریم رسانه و هیات‌ها فرصتی برای اصلاح افکار جامعه هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار