فرمانده مرزبانی فراجا:

مرزبانان بهترین راه را برای خدمت به کشور و مردم برگزیدند

سردار گودرزی گفت: جوانانی که به عضویت مرزبانی فراجا درآمدند بهترین انتخاب را برای خدمت به مردم و کشور برگزیدند.
کد خبر: ۶۷۶۳۱۲
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۱ - 03July 2024

مرزبانان بهترین راه را برای خدمت به کشور و مردم برگزیدندبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، سردار سرتیپ «احمدعلی گودرزی» فرمانده مرزبانی فراجا در نشست جمع‌بندی نظارت ستادی ویژه مرزبانی استان خراسان رضوی که با حضور سردار سرتیپ دوم «مجید شجاع» فرمانده مرزبانی خراسان رضوی و معاونین مرزبانی استان در مشهد برگزار شد با اشاره به اقدامات ارزشمندی که توسط مرزبانی استان در حوزه خوشایندسازی و معیشت مرزبانان انجام گرفته است، اظهار داشت: اولویت‌های مرزبانی، معیشت مرزبانان و خانواده‌های آنها و نیز خوشایندسازی محیط یگان‌ها در مرز است که بحمدالله اقدامات شایسته و ارزشمندی در این دو حوزه در خراسان رضوی صورت گرفته است.

وی با اشاره به اشراف اطلاعاتی مرزبانی استان، افزود: اشراف اطلاعاتی در مرزبانی فراجا بسیار مهم است و در پیشبرد ماموریت‌های محوله نقش تعیین‌کننده‌ای دارد که خراسان رضوی در این راستا موفق بوده است.

فرمانده مرزبانی فراجا در پایان از مجاهدت‌های بی‌وقفه و شبانه روزی مرزبانان خراسان رضوی در صیانت از مرزها و تمامیت ارضی جمهوری اسلامی قدردانی کرد.

سردار گودرزی در ادامه سفر خود به مشهدالرضا با حضور در مرکز آموزش علوم و فنون مرزبانی فراجا، با فراگیران این مرکز دیدار کرد.

وی در این دیدار ابراز داشت: خدا را شاکرم که در جمع شما حضور دارم. شما که به عضویت مرزبانی فراجا درآمدید بهترین انتخاب را برای خدمت به مردم و کشور داشته‌اید.

فرمانده مرزبانی فراجا در پایان با گرامیداشت یاد و نام شهدای ایران اسلامی بویژه شهدای مظلوم مرزبانی، برای همه مرزبانان و خانواده‌های آن‌ها آرزوی سلامتی و موفقیت کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار