فرمانده مرزبانی فراجا:

احداث منازل سازمانی؛ گامی در جهت توجه به معیشت مرزبانان است

سردار گودرزی گفت: معیشت مرزبانان و احداث منازل سازمانی در اولویت کار مرزبانی فراجا قرار دارد؛ بر همین اساس به منظور رفع دغدغه‌های مرزبانان استان خراسان رضوی و خانواده‌های آنها احداث قریب به ۶۰۰ واحد مسکونی سازمانی آغاز شده است.
کد خبر: ۶۷۶۳۶۷
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۵ - 03July 2024

احداث منازل سازمانی؛ گامی در جهت توجه به معیشت مرزبانان استبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، آیین آغاز عملیات عمرانی احداث قریب به ۶۰۰ واحد مسکونی سازمانی ویژه مرزبانان خراسان رضوی با حضور سردار سرتیپ «احمدعلی گودرزی» فرمانده مرزبانی فراجا، سردار سرتیپ دوم «مجید شجاع» فرمانده مرزبانی استان و جمعی از معاونین مرزبانی خراسان رضوی در مشهد برگزار شد.

سردار گودرزی در این مراسم با قدردانی از فرمانده مرزبانی خراسان رضوی و دست‌اندرکاران و مسئولین استانی که در حوزه مسکن اهتمام داشتند، اظهار داشت: معیشت مرزبانان و احداث منازل  سازمانی در اولویت کار مرزبانی فراجا قرار دارد؛ بر همین اساس به منظور رفع دغدغه‌های مرزبانان استان خراسان رضوی و خانواده‌های آنها از امروز احداث قریب به ۶۰۰ واحد مسکونی سازمانی آغاز می‌شود.

فرمانده مرزبانی فراجا در ادامه در خصوص اعتبار پیش‌بینی شده جهت احداث این واحد‌های مسکونی سازمانی، گفت: بخشی از این منازل سازمانی در شهر مشهد و بخشی در شهرستان‌های مرزی استان همچون تایباد و سرخس با اعتباری بالغ بر ۹۸۰ میلیارد تومان احداث می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها