ابوشریف در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

جنگ «اسرائیل» با حزب‌الله برای صهیونیست‌ها خانمان‌سوز است

نماینده جنبش جهاد اسلامی در ایران گفت: از نظر عقلی و منطقی احتمال حمله رژیم صهیونیستی به لبنان ضعیف است؛ هرچند رژیم صهیونیستی به هیچ منطقی قائل نیست، اما این جنگ برای آن‌ها خانمان‌سوز خواهد بود.
کد خبر: ۶۷۶۳۱۳
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۰۳:۱۰ - 04July 2024

«ناصر ابوشریف» نماینده جنبش جهاد اسلامی در ایران در گفت‌وگو با خبرنگار بین‌الملل دفاع‌پرس با بیان اینکه جنگ در غزه ادامه دارد، اظهار داشت: رژیم صهیونیستی هیچ قصدی برای توقف جنگ غزه ندارد و در حال حاضر به جنایت‌های خود علیه ملت فلسطین ادامه می‌دهد، البته این جنایت‌ها را بیش از ۱۰۰ سال است که علیه فلسطینی‌ها شروع کرده است؛ لذا در جنگ غزه یک فرصت تاریخی برای این رژیم با حمایت آمریکایی‌ها و غربی‌ها پیش آمده است که به کشتار مردم فلسطین ادامه می‌دهد. 

رژیم صهیونیستی هیچ قصدی برای توقف جنگ غزه ندارد/ جنگ «اسرائیل» با حزب الله برای صهیونیست‌ها خانمان‌سوز است

وی با اشاره مقاومت اسطوره‌ای ملت فلسطین در طول نه ماهی که از جنگ غزه می‌گذرد، این در حالی است که پیش‌بینی می‌شد فلسطینی‌ها طی یک الی دو هفته تسلیم خواهند شد، تصریح کرد: اما اسرائیلی‌ها تاکنون به هیچ کدام از اهداف اعلامی خود دست پیدا نکرده‌اند. 

ابوشریف در ادامه از اینکه هیچ اقدام سازنده‌ای در رابطه با برقراری آتش‌بس در غزه صورت نمی‌گیرد، اظهار تاسف کرد و بیان داشت: اسرائیلی‌ها از شروع مرحله سوم عملیات در غزه حرف می‌زنند تا مقاومت اسلامی را شکست دهد، اما در طول نه ماه گذشته هیچ دستاورد‌ی در نوار غزه کسب نکرده‌اند.

ابوشریف در ادامه در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه احتمال تشدید درگیری بین حزب‌الله و رژیم صهیونیستی را چقدر محتمل می‌دانید، گفت: از نظر عقلی و منطقی احتمال حمله رژیم صهیونیستی به لبنان ضعیف است؛ هرچند رژیم صهیونیستی از هیچ‌گونه منطقی برخوردار نیست.

وی گفت: حزب‌الله یک گروه کوچک نیست، این گروه از امکانات بزرگی مثل زرادخانه خانه موشکی برخوردار است؛ اما در مقابل رژیم صهیونیستی نقاط ضعف فراوانی دارد که کارخانه‌ها، پالایشگاه و مناطق مسکونی در همین راستا تعریف می‌شوند، لذا جنگ با حزب‌الله شوخی نیست و قطعا در صورت حمله به لبنان خسارت‌های زیادی به صهیونیست‌ها وارد خواهد شد. 

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها