ابوشریف در گفت‌وگو با دفاع‌پرس عنوان کرد؛

پهپاد «یافا» ناامنی آسمان سرزمین‌های اشغالی را ثابت کرد

نماینده جنبش جهاد اسلامی در ایران گفت: عدم شناسایی و رهگیری پهپاد یافای یمنی‌ها توسط سامانه‌های پدافندی اسرائیل ثابت کرد که آسمان رژیم صهیونیستی امن نیست.
کد خبر: ۶۷۹۶۶۹
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۷ - 21July 2024

«ناصر ابوشریف» نماینده جنبش جهاد اسلامی در ایران در گفت‌وگو با خبرنگار بین‌الملل دفاع‌پرس، در رابطه با حمله پهپادی یمن به قلب تل‌آویو اظهار داشت: حمله‌ای که انصارالله یمن با استفاده از پهپاد یافا به مرکز تل‌آویو انجام داده است و صهیونیست‌ها قادر به رهگیری و انهدام آن نشدند، از بزرگترین شکست‌های امنیتی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی بعد از عملیات طوفان‌الاقصی به شمار می‌رود.

شکست سامانه‌های پدافندی «اسرائیل» در رهگیری پهپاد یمنی‌ها

ناصر ابوشریف گفت: عدم شناسایی و رهگیری پهپاد یمنی‌ها توسط سامانه‌های پدافندی اسرائیلی‌ها ثابت کرد که آسمان رژیم صهیونیستی امن نیست.

وی در ادامه به موفقیت پهپاد هدهد حزب‌الله لبنان که توانسته بود بدون اینکه شناسایی شود از شمال سرزمین‌های اشغالی تصویربرداری کند، اشاره کرد و افزود: شکست امنیتی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی در هفت اکتبر و بعد از آن، موجب سلب اعتماد جامعه صهیونیستی از مجموعه‌های سیاسی و نظامی این رژیم شده است.

نماینده جنبش جهاد اسلامی حمله پهپادی یمنی‌ها به قلب تل‌آویو را ضربه اساسی به صهیونیست‌ها دانست و گفت: پاسخ این ضربه اساسی برای صهیونیست‌ها آسان نخواهد بود و برهمین اساس بود که روز گذشته رژیم صهیونیستی با حمله به بندر الحدیده به حمله پهپادی یمنی‌ها واکنش نشان داد و این واکنش طبیعی بود؛ چون یمنی‌ها علاوه بر اینکه مرکز تل‌آویو را مورد حمله قرار داده‌اند، خطوط تجاری صهیونیست‌ها را نیز مختل کرده و بندر ایلات در محاصره کامل قرار داده‌اند.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار