معاون سیاسی امنیتی فرماندار بیله سوار:

مکتب شهید سلیمانی در انتخابات، مکتبی جامع و ثمره حرکت مجاهدانه است

«بدری زاده» گفت: مکتب شهید سلیمانی در انتخابات، مکتبی جامع و ثمره حرکت مجاهدانه، هدف‌دار، سنجیده، خستگی‌ناپذیر و سرشار از ایمان و اخلاص حاج قاسم به سوی اهداف والای الهی است.
کد خبر: ۶۷۶۳۲۸
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۸ - 04July 2024

«یوسف بدری زاده» معاون سیاسی امنیتی فرماندار بیله سوار در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در اردبیل اظهار داشت: ترویج مکتب شهید سلیمانی، دوام راه شهدای خدمت، حضور در صحنه، افزایش مشارکت و انتخاب اصلح لازمه انتخابات است.

وی تاکید کرد: مکتب شهید سلیمانی، در انتخابات، مکتبی جامع و ثمره حرکت مجاهدانه، هدف‌دار، سنجیده، خستگی‌ناپذیر و سرشار از ایمان و اخلاص حاج قاسم به سوی اهداف والای الهی است.

وی با اشاره به اعتقاد راسخ شهید سلیمانی به ولایت فقیه افزود: اراده‌ قاطع بر حاکمیت دین خدا در جهان، تکلیف‌شناسی و انجام وظیفه، سلوک معنوی و دوری از نفسانیت و خودخواهی، باور به کرامت انسان‌ها و شتافتن به کمک آنها، مقابله و مواجهه‌ با نظام سلطه، وحدت شیعه و سنی، کوشش و اقدام و عمل، نداشتن اعتماد به دشمن و نگاه تیزبین به سرانگشتان نفوذ و خدعه آن، امید پایان‌ناپذیر به خدای متعال و باور به نصرت الهی و اجتناب از ‌اشرافی‌گری را می‌توان از مکتب شهید سلیمانی آموخت.

معاون سیاسی امنیتی فرمانداری بیله سوارادامه داد: سردار دل‌ها ما را به دفاع از جمهوری اسلامی که آن را حرم نامیده است، فرا می‌خواند. یکی از مصادیق بارز دفاع از نظام اسلامی در عرصه سیاسی، انتخابات است که مردم با حضور خود شکوه و عزت ملی را به نمایش می‌گذارند و اعتماد خود به جمهوری اسلامی را عملاً ثابت می‌کنند. این حضور پشتوانه‌ انقلاب و کشور است. حاج قاسم با توصیف شایسته جمهوری اسلامی و حرم نامیدن آن، اهمیت دفاع از این حرم را آن‌قدر زیاد می‌داند که «اگر ماند، دیگر حرم‌ها می‌ماند

این مسئول افزود: در ایران اسلامی مردم‌سالاری دینی و انتخابات یک امر ریشه‌دار است و ملت بزرگ ایران با حضور قدرتمندانه‌ در پای صندوق‌های رأی، ارتباط و اتصال مستحکم خویش را با نظام اسلامی نشان می‌دهد و اثبات می‌کند.

وی ادامه داد: مشارکت بالای مردم موجب کاهش فشار‌های بین‌المللی می‌شود و ما در طی مذاکراتی و تعاملات مهم بین‌المللی که داشتیم، شاهد بودیم که هر زمان در داخل کشور نوعی از اختلافات به‌وجود می‌آمد سریعاً کشور‌های خارجی مذاکرات را متوقف می‌کردند و منتظر نتایج آن بودند و همزمان تلاش می‌کردند با افزایش فشار به نظام که فکر می‌کردند در داخل تضعیف‌شده، امتیاز بگیرند. بنابراین، مشارکت مردم می‌تواند در جهت تقویت استقلال کشور باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار