رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا مطرح کرد؛

توطئه دشمن برای کاهش جمعیت ایران

حجت‌الاسلام سعیدی با بیان اینکه دشمن بر روی کاهش جمعیت در کشورمان متمرکز شده است، گفت: کاهش جمعیت پیامد‌هایی در حوزه‌های امنیتی و سیاسی، تغییر بنیان خانواده و کاهش تحرک در جامعه را به دنبال دارد.
کد خبر: ۶۷۶۳۷۴
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۸ - 03July 2024

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «علی سعیدی» رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا صبح امروز (چهارشنبه) در دومین همایش روز جمعیت نیرو‌های مسلح که در ستاد کل نیرو‌های مسلح برگزار شد، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین چالش‌هایی که در ایران با آن مواجه هستیم، کاهش جمعیت است.

حجت‌الاسلام علی سعیدی

حجت‌الاسلام سعیدی افزود: دشمن بر روی کاهش جمعیت در کشورمان متمرکز شده است؛ زیرا امروز جوامع غربی خود با کاهش جمعیت مواجه هستند به همین دلیل افزایش جمعیت جوانی در کشور‌های اسلامی، آن‌ها را با بحران مواجه می‌کند و از سوی دیگر چون می‌دانند افق آینده جهان از آنِ مسلمین است تمرکز خود را بر روی ایران قرار دادند.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا ادامه داد: دشمن جهت تحقق ایده ضد اسلامی خود برای کاهش جمعیت دست به کار شد و برای این منظور انواع دسیسه‌ها را مدنظر قرار داد؛ مانند حمله عراق به ایران، دو جنگ آمریکا با عراق، و اغتشاشات عراق و سوریه که بستری برای نسل‌کشی هستند.

وی با بیان اینکه ۱۶۸ میلیون دلار کمک‌های مالی خارجی در دهه ۷۰ برای کنترل و کاهش جمعیت به ایران اختصاص یافت، گفت: برای کنترل و کاهش جمعیت در ایران، تلاش‌های متعددی اعم از استحاله و تهاجم فرهنگی، عقیم‌کردن از طرق مختلف مثل واکسیناسیون و دستکاری ژنتیک از سوی دشمنان صورت گرفته است.

حجت‌الاسلام سعیدی اضافه کرد: البته کاهش جمعیت پیامد‌هایی در حوزه‌های امنیتی و سیاسی، تغییر بافت جمعیت در مناطق شیعه‌نشین مانند لبنان، ایران و عراق، تغییر بنیان خانواده، و کاهش تحرک در جامعه را هم به دنبال دارد.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا خاطرنشان کرد: حال با توجه به این موضوع، راهبرد اسلام تأکید برای تشویق به ازدواج، پرهیز دادن از مجرد بودن و تشویق به فرزندآوری است.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار