فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:

انتخابات یک فرصت برای تعیین سرنوشت سیاسی کشور توسط مردم است

سردار «خرم‌دل» گفت: مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری باعث وحدت و یکپارچگی می‌شود و در واقع انتخابات یک فرصت برای تعیین سرنوشت سیاسی کشور توسط مردم است.
کد خبر: ۶۷۶۴۰۲
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۲ - 03July 2024
به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد، سرتی‍پ دوم پاسدار «حمید خرم‌دل» فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست روشنگری و بصیرت افزایی حضور در انتخابات ریاست جمهوری در شهر یاسوج با بیان اینکه هر کشور و حکومتی از سه ضلع رهبری، ایدئولوژی و مردم تشکیل شده است، اظهار داشت: هر یک از این سه ضلع به تنهایی نمی‌تواند یک انقلاب یا حکومت را تشکیل دهد بلکه باید هر سه مورد در کنار یکدیگر باشند.
 
سردار خرم‌دل افزود: در کشور ما در زمان پهلوی امام خمینی (ره) اسلام را به عنوان یک مکتب مطرح کردند و با حمایت مردم، انقلاب اسلامی تشکیل شد.
 
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: دشمنان از ابتدای انقلاب تاکنون سعی کردند که به این سه ضلع خدشه وارد کنند و امروز نیز به دنبال تاثیرگذاری بر افکار عمومی هستند.
 
وی با تاکید بر اینکه تهدید در ۲۰۰ سال گذشته فقط در مسائل نظامی وجود داشت، یادآور شد: در حال حاضر انواع تهدید‌ها اعم از نظامی، سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و ... مطرح است و مؤلفه‌ای که باعث شده بتوانیم در برابر این تهدید‌ها مبارزه کنیم، وحدت و یکپارچگی مردم بوده است.
 
انتخابات یک فرصت برای تعیین سرنوشت سیاسی کشور توسط مردم است
 
سردار خرم‌دل به عملیات وعده صادق به عنوان مهم‌ترین و پیچیده‌ترین حمله پهبادی تاریخ اشاره کرد و گفت: این عملیات به گونه‌ای شکل گرفت که هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را در هم شکست و امروز به واسطه قدرت نظامی ما هیچ حکومتی جرأت رویارویی با رزمندگان ما را ندارد.
 
این مسئول بیان کرد: کشور‌های غربی به خوبی از ایران شناخت کافی دارند و به دنبال ضربه زدن به فرهنگ ایرانی هستند لذا با حضور در پای صندوق‌های رأی پایه‌های این کشور را بیش از پیش تثبیت کنیم.
 
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان مشارکت در انتخابات یک وظیفه شرعی است، اضافه کرد: انتخابات امنیت ساز و موجب اقتدار نظام و نا امیدی دشمنان می‌شود.
 
وی گفت: مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری باعث وحدت و یکپارچگی می‌شود و در واقع انتخابات یک فرصت برای تعیین سرنوشت سیاسی کشور توسط مردم است.
 
سردار خرم‌دل با بیان اینکه دین و مکتب ما غنی از داده‌های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، دینی و ... است، تاکید کرد: امروز، شب قدر نظام سیاسی است و با حساسیتی که دشمن در این موضوع دارد، وظیفه داریم که مانند دوره‌های گذشته با مشارکت حداکثری در پای صندوق‌های رأی حماسه‌ای بی نظیر خلق کنیم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار