نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

امروز جبهه جنگ روبروی ما جبهه جنگ نرم، شناختی و فکری است

حجت الاسلام «غفوری» گفت: بسیجیان در خط مقدم دفاع از اسلام و میراث شهدا یعنی نظام جمهوری اسلامی هستند و امروز جبهه جنگ روبروی ما جبهه جنگ نرم، شناختی و فکری است و استکبار به این نتیجه رسیده است که در جنگ نظامی حتماً در برابر ما شکست خواهد خورد؛ اما به جنگ در جبهه فرهنگی و شناختی دل بسته است. 
کد خبر: ۶۷۶۴۰۶
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۹ - 03July 2024
امروز جبهه جنگ روبروی ما جبهه جنگ نرم، شناختی و فکری استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس ‌از کرمانشاه، حجت الاسلام و المسلیمن «حبیب الله غفوری» نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه امروز در دیدار با جمعی از بسیجیان استان کرمانشاه، با بیان اینکه در ۴۵ سال گذشته همه کسانی که به‌دنبال براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند، این آرزو را با خود به گور بردند؛ اظهار داشت: هنگامی که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید کشور شبه مخروبۀ محرومی بود که از رژیم طاغوت تحویل گرفته شد.
 
حجت‌الاسلام‌ و‌ المسلمین غفوری با اشاره به اینکه جنگ ایران و عراق ازطرف آمریکا به کشور ایران تحمیل شد؛ چرا که صدام جاسوس آمریکایی‌ها بود، عنوان کرد: آمریکایی‌ها بنا بر اعتراف صریح رئیس‌جمهور آمریکا بیش از ۷۰۰۰ میلیارد دلار هزینه کردند تا با درست‌کردن اژدهای هفت‌سری به نام داعش، منطقه غرب آسیا را اشغال کنند. هدف اصلی آنها جمهوری اسلامی ایران بود که به فضل خدا و به همت مردانی مرد؛ چون شهید حاج‌قاسم سلیمانی، شهید حاج حسین همدانی و سایر شهدای والامقام مام سرمایه‌گذاری آنها هدر رفت و به فرصتی برای ایران اسلامی تبدیل شد.
 
وی با یادآوری حمله ناو آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایرباس متعلق به جمهوری اسلامی ایران در آب‌های نیلگون خلیج‌فارس، تصریح کرد: دولت سه‌ساله شهید آیت‌الله رئیسی بالاترین تجربه برای نظام سیاسی ایران اسلامی و دیپلماسی بین‌المللی بود؛ چرا که فعال‌ترین دیپلماسی در این دولت رقم خورد. 
 
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه بسیجیان را در خط مقدم دفاع از اسلام و میراث شهدا یعنی نظام جمهوری اسلامی خواند و گفت: امروز جبهه جنگ روبروی ما جبهه جنگ نرم، شناختی و فکری است. استکبار به این نتیجه رسیده است که در جنگ نظامی حتماً در برابر ما شکست خواهد خورد؛ اما به جنگ در جبهه فرهنگی و شناختی دل بسته است. 
 
حجت‌الاسلام‌‌و‌المسلمین غفوری با اشاره به اینکه دشمن به دنبال ایجاد ترس و ناامیدی است، بیان کرد: رؤسای جمهور آمریکا عروسک‌های خیمه‌شب‌بازی هستند و سرمایه‌داران صهیونیستی در پشت‌صحنه آنها را می‌گردانند.
 
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با بیان اینکه وظیفه همه ما امروز شناخت عمیق مسائل با بصیرت و آگاهی است، اظهار داشت: حفظ میراث شهدا در گرو جنگ نرم و شناختی است. میدان جنگ کنونی میدان تبیین، شناخت و تحلیل مسائل مختلف است.
 
وی غرب‌گرایی را آفت پیشرفت کشور دانست و تصریح کرد: هرکس که در دور اول انتخابات در پای صندوق‌های رأی حاضر شده است، در جبهه انقلاب قرار دارد و اختلاف و تنوع سلایق از ظرفیت‌های بسیار بزرگ جمهوری اسلامی است.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار