معاون هماهنگ‌کننده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس:

امنیت در کشور با مشارکت بالا در انتخابات تضمین می‌شود

جعفری گفت: عزت و اقتدار کشور به حضور و مشارکت مردم بازمی‌گردد و هرچه مشارکت بیشتر باشد، امنیت و آرامش در کشور تضمین می‌شود، ما باید در انتخابات مشارکت کنیم و در انتخاب فرد اصلح سهیم باشیم.
کد خبر: ۶۷۶۴۰۸
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۰ - 04July 2024

«علی‌اصغر جعفری» معاون هماهنگ‌کننده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ دفاع‌پرس در مورد مشارکت مردم در انتخابات پیش‌رو اظهار داشت: یکی از توفیقات بزرگی که بعد از انقلاب اسلامی فراهم شده است، بحث مشارکت مردم در تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌های کشور است که این مهم به برکت انقلاب اسلامی میسر شده است. 

مردم‌سالاری دینی، یکی از پایه‌های قدرت جمهوری اسلامی است/ امنیت در کشور با مشارکت بالا در انتخابات تضمین می‌شود

وی با اشاره به اینکه «جمهوری اسلامی» نظامی مبتنی بر رأی مردم است، افزود: حاکمیت در کشور ما مبتنی بر دین اسلام است و بر پایه مردم‌سالاری حرکت می‌کند. امام (ره) از روز اول شکل‌گیری انقلاب اسلامی دموکراسی را بر کشور حاکم کردند و امروز هم ملت ایران آماده انتخاب رییس‌جمهور می‌شوند.

معاون هماهنگ‌کننده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مردم‌سالاری دینی را یکی از پایه‌های قدرت جمهوری اسلامی دانست و  با اشاره به مؤلفه‌های «قدرت» در جهان امروز گفت: مهم‌ترین عامل قدرت امروز علاوه بر اقتدار نظامی، حمایت مردم از حاکمیت و نظام جمهوری اسلامی نیز است.

جعفری با تاکید بر اینکه حضور و مشارکت مردم در انتخابات بسیار مهم است، تصریح کرد: عزت و اقتدار کشور به حضور و مشارکت مردم بازمی‌گردد و هرچه مشارکت بیشتر باشد، امنیت و آرامش در کشور تضمین می‌شود، ما باید در انتخابات مشارکت کنیم و در انتخاب فرد اصلح سهیم باشیم.

وی با اشاره به عواقب عدم مشارکت در انتخابات گفت: من از همه می‌خواهم که در انتخابات که حق آنهاست، شرکت کنند. اگر کسی در انتخابات شرکت نکند، دیگران برایش تصمیم می‌گیرند و خودش را از فرصتی که جمهوری اسلامی برای تعیین سرنوشت مشخص می‌کند، محروم کرده است.

جعفری تاکید کرد: دشمنان ما به این کشور چشم طمع دوخته‌اند؛ اگر ما حمایت مردمی را نداشته باشیم و مشارکت مردم نباشد، آنها طمع می‌کنند که بخواهند به جمهوری اسلامی خدشه وارد کنند.

معاون هماهنگ‌کننده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس افزود: جمهوری اسلامی ایران کشوری است که امروز در اوج قدرت و در منطقه بازیگر مهمی است و جریان عظیم مقاومت را راهبری کند و الهام‌بخش جهان اسلام است. مستضعفین با نگاه احترام به ایران می‌نگرند. این کشور قدرت‌های بزرگ را به چالش کشیده و باعث از هم پاشیده شدن چندقطبی دنیا شده و هژمونی آمریکا را زیر سؤال برده که این همه عزت و سربلندی نیازمند حمایت جانانه است.

وی با بیان اینکه مشارکت بالا در انتخابات موجب ایجاد اعتماد به‌نفس در رئیس‌جمهور برای حل مشکلات کشور می‌شود، مردم را به شرکت در انتخابات دعوت کرد و گفت: من به‌عنوان عضو کوچکی از جامعه، هم خود در انتخابات شرکت می‌کنم و هم خانواده و بستگانم را به شرکت در انتخابات دعوت می‌کنم و از همه ملت ایران و جوانان می‌خواهم که این فرصت را غنیمت بشمارند، در انتخابات شرکت کنند و این حق بزرگی که به گردنشان است را ادا و در سرنوشت خود نقش‌آفرینی کنند.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار