حجت‌الاسلام گواهی در گفت‌و‌گو با دفاع‌پرس:

رئیس جمهور آینده باید ادامه‌دهنده راه شهید رئیسی باشد

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: رئیس جمهور آینده باید تلاش‌های شبانه‌روزی شهید رئیسی را ادامه دهد تا کشور به پیشرفت و توسعه مد نظر برسد.
کد خبر: ۶۷۶۴۲۷
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۰۱:۴۴ - 04July 2024

حجت‌الاسلام والمسلمین «عبدالعلی گواهی» رئیس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیرو‌های مسلح در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، در خصوص لزوم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اظهار داشت: آرزو می‌کنم که جمعه پیش رو جمعه‌ای بسیار مبارک برای مردم ایران و نظام جمهوری اسلامی باشد.

رئیس جمهور آینده باید مسیر شهید رئیسی را ادامه دهد

حجت‌الاسلام گواهی افزود: جمهوری اسلامی هرچه جلوتر می‌رود، قدرتمند‌تر می‌شود و نظامی که قدرتمندتر می‌شود، نیاز به حفاظت و حراست بیشتری دارد؛ از این رو، حضور حداکثری مردم در انتخابات اهمیت فراوانی دارد و این حضور پرشور قدرت چانه‌زنی ما در مقابل قدرت‌های غربی را افزایش می‌دهد.

وی با بیان اینکه شاید در دور دوم انتخابات، تشخیص نامزد اصلح خیلی سخت نباشد، گفت: در دور اول به دلیل اینکه چهار نامزد با یکدیگر رقابت می‌کردند، کمی تردید نسبت به انتخاب اصلح وجود داشت؛ اما در دورم دوم با کمی تحقیق و ملاحظه برنامه‌های نامزد‌ها می‌توانیم انتخاب اصلح داشته باشیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ستاد کل نیرو‌های مسلح تأکید کرد: رئیس جمهور آینده باید تلاش‌های شبانه‌روزی شهید رئیسی را ادامه دهد تا کشور به پیشرفت و توسعه مد نظر برسد.

حجت‌الاسلام گواهی اظهار داشت: مردم صاحبان اصلی این نظام هستند و خودشان باید نحوه اداره این نظام را انتخاب کنند؛ بر این اساس در هر انتخاباتی باید حضور حداکثری و پرشور داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: تک تک آرای مردم در کشور سرنوشت‌ساز است و می‌تواند در انتخاب رئیس جمهور مؤثر باشد. اگر آرا به سبد فرد اصلح ریخته شود و آن فرد مدیریت خوبی داشته باشد، قطعاً فرد رأی‌دهنده اجر اخروی نزد خداوند متعال خواهد داشت.

انتهای پیام/۳۷۱

نظر شما
پربیننده ها