جلسه هماهنگی بنیاد حفظ آثار کرمان و مدیریت حوزه‌های علمیه استان برگزار شد

نشست هماهنگی بنیاد حفظ آثار نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان و مدیریت حوزه‌های علمیه استان برگزار شد.
کد خبر: ۶۷۶۴۴۵
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۲ - 03July 2024

جلسه هماهنگی بنیاد حفظ آثار کرمان و مدیریت حوزه های علمیه استان برگزار شد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، نشست هماهنگی بنیاد حفظ آثار نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان و مدیریت حوزه های علمیه استان امروز با حضور سرهنگ پاسدار «هادی زنگی آبادی» مسئول روحانیت دفاع مقدس کرمان و حجت‌الاسلام «عباس سلمه‌ای» مدیر حوزه علمیه کرمان برگزار شد.

در این نشست زنگی آبادی با اشاره به ضرورت ثبت و ضبط خاطرات و اسناد دوران دفاع مقدس عنوان کرد: نقش و حضور روحانیون در صحنه های دفاع از انقلاب و نظام پررنگ است و با جمع آوری اسناد مربوط به شهدای روحانی در حوزه دفاع مقدس می توان برای آیندگان الگو سازی و چراغ راه داشته باشیم و برای شناساندن شهدای روحانی به جامعه تلاش کنیم.

حجت الاسلام «عباس سلمه ای» مدیر حوزه علمیه کرمان در این نشست با اشاره به ظرفیت آشنایی با سیره و رسم شهدا اظهار داشت: اگر بخواهیم طلاب درک مطلوبی از دین داشته باشند باید با فضای ایثار و شهادت بیشتر آشنا شوند و عالم دین باید انقلابی و شهدایی باشد. 

در این نشست در راستای تدریس و اجرای درس آشنایی با مبانی دفاع مقدس و برگزاری مراسم و محافل ذکر الشهدا در حوزه های علمیه و برگزاری همایش مدیران حوزه های علمیه با بنیاد حفظ آثاراستان و برگزاری نشست های تخصصی ویژه طلاب،شرکت طلاب و روحانیون در جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار