مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس:

مشارکت پرشور در انتخابات افزایش قدرت نظام اسلامی ایران را به دنبال دارد

سردار «کوشکی جهرمی» با اشاره به در پیش رو بودن دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، گفت: مشارکت پرشور در انتخابات افزایش قدرت نظام اسلامی ایران را به دنبال دارد.
کد خبر: ۶۷۶۴۸۰
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۷ - 03July 2024
مشارکت پرشور در انتخابات افزایش قدرت نظام اسلامی ایران را به دنبال داردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، سرتیپ دوم پاسدار «سعید کوشکی جهرمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس در جلسه جهاد تبیین انتخاباتی مجموعه صدرشیمی شیراز، با اشاره به درپیش رو بودن دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، اظهار داشت: همواره انقلاب اسلامی در طول حیات خود با نظام سلطه و استکبار جهانی به دلیل اینکه این انقلاب زمینه ساز ظهور حضرت حجت (ع) است، درگیر بوده و همواره شاهد درگیری‌هایی بین مستضعفان برای اثبات قدرت استعمارگران و ظالمان هستیم.
 
وی، عرصه‌های دفاع از انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: یک روزی دفاع از انقلاب و ایران اسلامی، حضور و نبرد در سرحدات مقابل دشمنان بود و یک روزی هم در عراق، سوریه و حرمین عصمت و طهارت (ع)، اما امروز وارد عرصه‌ای دیگر از دفاع شدیم همچنین هدف اصلی آمریکایی ها، درگیر شدن با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است چراکه غربی‌ها و آمریکایی‌ها باور دارند امام زمان (عج) وجود دارد و خواهد آمد از این رو تمام طراحی‌های حال و آینده آنها بر اساس جلوگیری از اجرای این فرمان الهی است. 
 
سردار کوشکی تصریح کرد: روزی تجلی صحنه نبرد با دشمن در دفاع مقدس بود، اما امروز خط مقدم مقابله با استکبار، صندوق رای بوده و حضور حداکثری» نخستین عنصر در شکل گیری انتخابات است.
 
این استاد دانشگاه بر مشارکت حداکثری تاکید کرد و گفت: در گام نخست، رای دادن به هر دو کاندیدای ریاست جمهوری عمل به فرمان ولی خدا بوده و رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند که اولاتر از انتخاب اصلح، حضور حداکثری است.
 
سردار کوشکی از همه آحاد مردم خواست که با جهاد تبیین، در راستای دعوت مردم و افزایش مشارکت در انتخابات دور دوم چهاردهمین دوره ریاست جمهوری حرکت کنند چراکه حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای در کنار سایر محاسن، موجب افزایش قدرت نظام اسلامی کشورمان در عرصه بین الملل خواهد بود.
 
به گفته مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس، با منطق جریانات سیاسی نباید جهاد تبیین کرد چراکه منطق آنها به قدرت رسیدن است بنابراین مطلبی درست از گذشته عملکردی، حال و آینده کاندیدا‌های حاضر در دور دوم ریاست جمهوری ارائه داد.
 
وی با اشاره به اینکه رئیس جمهور ۹۵ امورات کشور را در دست دارد، گفت: باید در پس از مشارکت پرشور، انتخابی اصلح داشت چراکه سرنوشت چهار سال آینده کشور در گرو انتخاب ما است.
 
سردار کوشکی ویژگی‌های کاندیدا‌های اصلح را مورد اشاره قرار داد و تاکید کرد: دارا بودن سلامت اخلاقی، مدیریت جهادی، سلامت اعتقادی، تخصص، ثبات رفتاری، دفاع از مردم و ولایت فقیه، نداشتن سوءپیشینه عملکردی و کارآمدی از ویژگی‌های یک کاندید اصلح است بنابراین باید با تحلیل درست کاندیدا ها، فردی را که در مسیر انقلاب اسلامی و مردم قرار دارد انتخاب کنیم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار