نماینده ولی‌فقیه در گیلان: 

FATF باعث فاش شدن راز‌های کشور برای بیگانگان می‌شود

آیت‌الله «فلاحتی» گفت: FATF یعنی دست بردن به تمام اسناد طبقه‌بندی شده کشور‌ها که چقدر سرمایه دارند و فقط خود فروختگان با اجرای اف‌ای تی اف موافقند، زیرا باعث فاش شدن راز‌های کشور برای بیگانگان می‌شوند.
کد خبر: ۶۷۶۴۹۵
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۵ - 03July 2024

FATF باعث فاش شدن راز‌های کشور برای بیگانگان می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، آیت‌الله «رسول فلاحتی» نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان امروز در دیدار با ائمه جمعه سراسر استان با تاکید بر دعوت از مردم برای حضور حداکثری در انتخابات پیش‌رو اظهار کرد: دشمنان انقلاب تصویر خطرناکی از جمهوری اسلامی به مردم نشان می‌دهند و متاسفانه برخی از کاندیدا‌ها نیز در سخنان خود به گونه‌ای صحبت می‌کنند که خواسته دشمن است.

وی تصریح کرد: دشمن می‌خواهد از ایران تصویری از یک کشور مفلوک و متروک و وابسته به قدرت‌های چین و روسیه و ناقض حقوق بشر به دنیا نشان دهد و در اغتشاشات ۱۴۰۱ نیز با همین اهداف در کشور ناامنی ایجاد کرد.

آیت‌الله فلاحتی با تاکید بر اینکه ائمه جمعه باید به پیشرفت‌های جمهوری اسلامی بپردازند، ادامه داد: ائمه جمعه در مورد افزایش سطح تولید کشور در صنعت و کشاورزی با مردم گفتگو کنند تا مردم در جریان خدمات نظام اسلامی باشند.

عضو خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنانش درباره برجام اظهار کرد: نگاه جمهوری اسلامی ایران به برجام همان نگاه رهبری است؛ قبل از دولت یازدهم سوخت هسته‌ای کشور ۱۱ درصد بود که به ۳.۸ درصد کاهش یافت، اما در دوره شهید رئیسی، سوخت هسته‌ای به ۶۰ درصد رسید و خودکفایی در تولید کیک زرد حاصل شد.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به اینکه شهید رئیسی دولت سیزدهم را با ۴۸۰ هزار میلیارد بدهی گذشته تحویل گرفت؛ افزود: در همین دولت فاز ۱۱ میدان گازی خلیج فارس به پایان رسید و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گفته وی در دولت شهید رئیسی کار‌های بزرگ و اعجاب انگیزی انجام شد ولی غرب آنها را در بایکوت خبری نگه داشت تا مردم از این دستاورد‌ها بی‌خبر باشند.

آیت‌الله پیرامون خطرات سیاسی تصمیم‌گیری درباره اف. ای. تی. اف (گروه اقدام مالی برای مبارزه با پولشویی)، گفت: اف‌ای تی اف یعنی دست بردن به تمام اسناد طبقه‌بندی شده کشور‌ها که چقدر سرمایه دارند، کجا می‌خواهند صرف کنند و ... که فقط خود فروختگان با اجرای اف‌ای تی اف موافقند، زیرا باعث فاش شدن راز‌های کشور برای بیگانگان می‌شوند.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به بیانات رهبری در مورد برجام و اف‌ای تی اف ادامه داد: ما کشور را به برجام گره نزدیم و در این مورد از موضوع انفعالی برخورد نمی‌کنیم بلکه موضع ما موضع قدرت است و هدف اصلی ما از برجام رفع تحریم است.

وی با تاکید بر هوشیاری ائمه جمعه و توجه آنها به سرفصل‌های بیانات رهبری تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند: «خرمشهر‌های دیگری در تاریخ ما در پیش است.» یعنی تاریخ خرمشهر تکرار می‌شود؛ اما نه در میدان جنگ نظامی بلکه در یک میدان از جنگ نظامی سخت‌تر و آن میدان جنگ ترکیبی و شناختی است.

به گفته آیت‌الله فلاحتی، دشمن در جنگ شناختی و ادراکی با اختلال در محاسبات و تصمیمات مردم می‌خواهد خرمشهر جدیدی به وجود آورد و اعتمادزدایی، ناامیدی، ناکارآمد نشان دادن دستگاه حاکمیت، از بین بردن مشروعیت‌های جامعه و زیر سوال بردن اعتبار نظام سلاح‌های دشمن در عرصه اختلال در محاسبات و تصمیمات است.

وی با بیان اینکه مردم در آسیب‌های شناختی دردی احساس نمی‌کنند ولی ناخواسته به جرگه دشمن می‌پیوندند افزود: مهمترین راهکار در جنگ شناختی، جنگ سیاسی، جنگ امنیتی، جنگ اقتصادی، تداوم راه شهیدان و بالا بردن سطح شناخت و آگاهی‌های مردم است.

نماینده ولی فقیه در گیلان، مجاهدت و ایثار را از ویژگی‌های بارز شهیدان خواند و گفت: روحانیت امروز باید خانه به خانه، کوچه به کوچه و چهره به چهره برای روشنگری مردم گام بردارند.

وی با تاکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات در این فرصت باقیمانده، یادآور شد: حضور مردم در انتخابات مایه سربلندی نظام اسلامی است و ما منتظر حماسه دیگری از مردم عزیز در ۱۵ تیرماه هستیم.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار