جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا:

حضور در انتخابات امتداد راه شهیدان است

سردار «شرفی» گفت: حضور گسترده در انتخابات ریاست‌ جمهوری امتداد راه شهیدانی است که در راه دفاع از عزت این کشور به شهادت رسیدند.
کد خبر: ۶۷۶۵۱۲
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۷ - 04July 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، سردار «محمد شرفی» جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا روز گذشته (چهارشنبه) در مراسم یادواره ۱۹۶ شهید انتظامی استان اردبیل  به همراه اولین اردوی فرهنگی تفریحی فرزندان شهدای ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ انتظامی کل کشور در  در سالن لاله سبلان اردبیل، اظهار داشت: تکریم خانواده شهدا وظیفه همه مسئولان است و امروز همه به جان‌فشانی‌های شهدا غبطه می‌خورند چرا که امنیت و آرامش کشور را مدیون ون خون پاک شهدای والامقام هستیم.

وی با اشاره به اینکه تبیین جایگاه شهید و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از اهداف برگزاری مراسمات گرامیداشت شهدا است گفت: باید به این نکته توجه کنیم که شهدا یک هدفی داشتند و در راه آن هدف مجاهدت کرده و تا آخرین قطره خون خود جنگیده و به شهادت رسیدند و شناخت مسیر شهدا و ادامه آن بر همه ما واجب است.

جانشین معاون هماهنگ‌کننده انتظامی کشور تصریح کرد: شهدا پرافتخارترین عناصر درروی کره زمین هستند و همچون ستاره‌های آسمان جهت را برای ما تعیین و مشخص می‌کنند مطمئناً اگر از این مسیر منحرف شویم عاقبت‌به‌خیر نخواهیم شد.

شرفی بیان داشت: سازمان‌های متعالی سازمان‌هایی هستند که به ارزش‌ها توجه کرده و از ارزش‌ها پاسداری می‌کنند و هیچ ارزشی بالاتر از تجلیل از شهدا و خانواده شهدا وجود ندارد.

وی ادامه داد: سازمان انتظامی ضمن برخورداری از فناوری‌های مهم، در کنار آن افزایش بصیرت، دین‌مداری، ولایت‌مداری، قانون‌مداری و تجلیل از خانواده شهدا از اولویت‌های مهم در این سازمان است. 

جانشین معاون هماهنگ‌کننده فراجا با اشاره به انتخابات پیشرو و انتخاب فرد اصلح گفت: در برهه کنونی اگر می‌خواهیم راه شهیدان را ادامه بدهیم باید در انتخابات پیشروی ریاست‌جمهوری حضوری گسترده داشته باشم تا در استقلال و عزت کشورمان نقش ایفا کرده و در مسیر شهدا قدم برداریم.

این مسئول تأکید کرد: کشور جمهوری اسلامی ایران در طول چندین سال گذشته تجربه‌های ارزشمندی کسب کرده و انتخاب شخصی که ادامه‌دهنده راه شهدا به‌ویژه شهدای خدمت باشد یک تکلیف است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار