مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

مشارکت بالای مردم در انتخابات ضامن اقتدار ملی و قدرت چانه زنی‌ در عرصه بین‌الملل است

سردار مرادحاجتی، درصد مشارکت بالای مردم را ضامن اقتدار و چانه زنی‌ها در عرصه بین‌الملل دانست و گفت: اگر این انتخابات مهم نبود که این همه رسانه‌های غربی و معاند برای کمرنگ کردن آن تلاش نمی‌کردند.
کد خبر: ۶۷۶۵۳۸
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۹ - 04July 2024

مشارکت بالای مردم ضامن اقتدار ملی و قدرت چانه زنی‌ در عرصه بین‌الملل استبه گزارش خبرنگار دفاعپرس از خوزستان، تجمع بصیرتی اهالی منطقه منبع آب اهواز شامگاه دیروز (چهارشنبه) در مسجد انقلاب مهدی (عج) این محله برگزار شد.

سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در این تجمع، انتخابات را مبنای حاکمیت مردم بر سرنوشت خودشان دانست و اظهار داشت: همان کشورهایی که سالی یکبار هم انتخابات ندارند در تلاش‌اند تا این رویکرد را در جمهوری اسلامی کمرنگ کنند.

وی افزود: خیلی‌ها می‌گویند که مناطق محروم نباید در انتخابات شرکت کنند جون وضع شان چنین است در حالی که بالعکس و از قضا مناطق محروم باید بیشتر و بهتر پای انتخابات باشند تا به مطالبات‌شان برسند.

سردار مرادحاجتی گفت: به واسطه وجود این همه رسانه، مردم شناخت خوبی از کاندیداها به دست آورده اند و خوب می‌دانند که کدام گزینه به اهداف‌شان نزدیک تر است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان متذکر شد: مشکلات زیاد هستند اما امید هم بسیار است و فرق می‌کند که چه کسی رئیس جمهور آینده باشد به همین دلیل همه باید مشارکت کنند و نزدیکترین گزینه به تفکرات رهبری و تداوم دهنده راه رئیس جمهور شهیدمان را برگزینند تا جهاد و تلاش‌های چند ساله وی به ثمر بنشیند.

وی درصد مشارکت بالای مردم را ضامن اقتدار و چانه زنی‌ها در عرصه بین‌الملل دانست و افزود: اگر این انتخابات مهم نبود که این همه رسانه‌های غربی و معاند برای کمرنگ کردن آن تلاش نمی‌کردند.

سردار مرادحاجتی در پایان یادآور شد: مردم غیور ولی محروم منطقه آب اهواز علیرغم مشکلات فراوانی که دارند اما همیشه در صحنه حاضر بودند و بالاترین مشارکت را در زمینه‌های مختلف داشته‌اند که این هم امر نشان از بصیرت و افق نگاه بلند شما دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار