رونمایی از سردیس شهید «حسین امیرعبداللهیان» در رسانه ملی

سردیس شهید «حسین امیرعبداللهیان» با حضور خانواده این شهید و رئیس سازمان صدا و سیما در مقابل ساختمان معاونت برون مرزی رسانه ملی رونمایی شد.
کد خبر: ۶۷۶۵۴۵
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۹ - 04July 2024

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «پیمان جبلی» رئیس سازمان صدا و سیما صبح امروز (پنج‌شنبه) در مراسم رونمایی از سردیس شهید «حسین امیرعبداللهیان» اظهار داشت: شهید امیرعبداللهیان حق بزرگی بر گردن معاونت برون مرزی، جبهه مقاومت و شخص بنده دارند.

رونمایی از سردیس شهید «حسین امیرعبداللهیان» در رسانه ملی

وی افزود: شهید امیرعبداللهیان به‌عنوان یک دیپلمات ارشد، در دوره بیداری اسلامی و در شمال آفریقا در مسیر تقویت پیام انقلاب اسلامی اهتمام داشت و اگر حمایت‌های ایشان نبود امروز شاهد نبودیم که رئیس جمهور تونس در مراسم شهدای خدمت به تهران بیاید و تسهیلات گسترده‌ای در روابط ایران و تونس شکل بگیرد.

جبلی عنوان کرد: آثار نگاه انقلابی شهید امیرعبداللهیان در حمایت از جبهه گسترده رسانه اکنون قابل مشاهده است و نمونه آن برگزاری جشنواره بین‌المللی رسانه‌ای «صبح» بود.

رئیس رسانه ملی تاکید کرد: اگر جبهه مقاومت اکنون در اقتدار به سر می‌برد نتیجه فعالیت‌های خستگی ناپذیر این شهید بزرگوار است.

«احمد نوروزی» معاون برون مرزی سازمان صدا و سیما نیز در این مراسم گفت: امروز دور هم جمع شدیم تا به مردی که با ادب و تواضع سیاست خارجی را به بهترین نحو پیش برد، ادای دین کنیم. 

نوروزی افزود: در ایام شهادت ایشان بر حسب وظیفه رسانه، مشغول پوشش این رویداد بودیم و پس از آن با کسب اجازه از ریاست سازمان، ساختمان برون مرزی را به نام ایشان گذاشتیم و طراحی سردیس این شهید بزرگوار را آغاز کردیم.

وی اظهار داشت: شهید امیرعبداللهیان کوشید تا پرچم اقتدار ایران را برافراشته کند و دستاورد‌های ایشان در حوزه سیاست خارجی زبانزد خاص و عام بود.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار