مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گیلان تاکید کرد؛

حضور آگاهانه و انتخاب اصلح، مشارکت در سرنوشت کشور است

سرهنگ پاسدار «حبیبی» با صدور بیانیه‌ای از مردم برای حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح دعوت کرد.
کد خبر: ۶۷۶۵۷۴
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۷ - 04July 2024

حضور آگاهانه و انتخاب اصلح، مشارکت در سرنوشت کشور استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، سرهنگ پاسدار «حسن حبیبی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان با صدور بیانیه‌ای از مردم برای حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح دعوت کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در آستانه محرم الحرام، پس از گذر از چشمه جوشان حج ابراهیمی و دست بیعت با امیرالمونین علی (علیه اسلام) در غدیر خم اینک فصل آن رسیده تا بیعتی مجدد را با رسم و راه مولی علی (علیه السلام) و اهل بیت عصمت و طهارت و انقلاب اسلامی و امامین انقلاب اسلامی با حضوری پر شور و شعور توام با بصیرت و تشخیص دقیق و درست  در انتخاب ریاست محترم جمهوری چهاردهم رقم بزنیم.

اینک که چشم جهانی به من و تو می‌باشد وقت درنگ و تنبلی و کوتاهی نیست، حضور آگاهانه در انتخابات و انتخاب اصلح، مشارکت در سرنوشت کشور است.

امام خامنه‌ای فرمودند: هرکس به ایران قوی و سرافراز علاقمند است و هرکس معتقد به حمایت از نظام است در انتخابات مشارکت کند.

بدین ترتیب اینجانب بعنوان سرباز و خادم مردم شریف استان گیلان در اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از آحاد مختلف مردم شریف و با بصیرت گیلان، بویژه جامعه ارزشمند ایثارگران (خاندان معظم شهدا، رزمندگان، جانبازان، آزادگان) و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت و خدمت، خالصانه درخواست دارم ضمن حضور آگاهانه و اثر بخش خود در پای صندوق‌های رای، دیگر عزیزان و بزرگوارانی را که به هر دلیل توفیق حضور در مرحله قبلی انتخابات نداشته‌اند را دعوت نموده و درحد توان خود شرایط حضور آنها را در پای صندوق‌های رای تسهیل ببخشید.

مشارکت خوب، انتخاب خوب. دو دستور امام خامنه‌ای حفظه الله تعالی است.

همه برای تحققش تلاش کنیم ان‌شاءالله 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار