هشتمین جشنواره داستان انقلاب برگزیدگان خود را شناخت

هشتمین جشنواره داستان انقلاب (جایزه امیر حسین فردی) با اعلام نفرات برگزیده به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۶۷۶۵۸
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۴ - 26January 2016

هشتمین جشنواره داستان انقلاب برگزیدگان خود را شناخت

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس در مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره داستان انقلاب (جایزه امیر حسین فردی) که شامگاه دوشنبه 5 بهمن برگزار شد، نفرات برتر و تقدیری بخش های داستان کوتاه و رمان بزرگسال و داستان کوتاه و رمان نوجوان معرفی و از آنها تقدیر به عمل آمد.

اسامی نفرات برگزیده بدین شرح است:     

بخش داستان کوتاه بزرگسال:
هیأت داوران در این بخش هیچ اثری را شایسته رتبه برتر نشناخت و تنها 2 اثر را شایسته تقدیر معرفی کرد.
مهین سمواتی با اثر«نفتی» از استان همدان و مرتضی برزگر با اثر«اشتباهی» از استان تهران به عنوان تقدیری این بخش شناخته شدند.         

بخش داستان کوتاه نوجوان:
هیأت داوران در این بخش هیچ اثری را شایسته کسب رتبه های اول و دوم ندانست و تنها  اثر«ما و آقای مروت» به نویسندگی سمیه تقوی را از استان قم شایسته رتبه سوم دانست و با اهدای جایزه نقدی 15 میلیون ریالی و لوح تقدیری از وی تجلیل کرد.  

همچنین کتایون آذر پی با اثر «سربازها در گهواره» از استان مرکزی و احسان غدیری با اثر «یک پرده از نمایش» ازاستان خراسان رضوی شایسته تقدیر شناخته شدند.     

بخش رمان بزرگسال:
هیأت داوران دراین بخش با اهدای لوح تقدیرو جایزه 70 میلیون ریالی، محبوبه زارع نویسنده  اثر«بی واسطه» را ازاستان یزد به عنوان رتبه دوم معرفی کرد و از سمیه عالمی با اثر«مسافر جمعه» از استان قم و ابراهیم اکبری دیزگاه با اثر«شاه کش» از استان قم به عنوان تقدیری این بخش تجلیل کرد.

همچنین در این بخش هیأت داوران هیچ اثری را شایسته رتبه اول و سوم ندانست.

بخش رمان نوجوان:
سید محمود مهدوی با اثر« برادرخوانده» به عنوان رتبه اول شناخته شد و با اهدای جایزه 50 میلیون ریالی و اهدای لوح تقدیر از وی تجلیل شد.

هادی حکیمیان با اثر «سرو بلند گوراب» از استان یزد به عنوان رتبه دوم معرفی شد و با اهدای لوح تقدیر و جایزه 40 میلیون ریالی تقدیر شد.

نیلوفر مالک با اثر «رویای بعد از ظهر» از استان تهران به عنوان رتبه سوم معرفی شد و با اهدای جایزه 30 میلیون ریالی و لوح تقدیر از وی تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است، دبیر علمی هشتمین جشنواره داستان انقلاب (جایزه امیر حسین فردی) مصطفی جمشیدی است و داوری آثار بخش نوجوان را یوسف قوجق، نرگس آبیار و یوسف قوجق و داوری آثار بخش بزرگسال را منیژه آرمین، حسین فتاحی و محسن پرویز انجام دادند.

نظر شما
پربیننده ها