کارگران شهرستان خاش آماده شرکت در انتخابات ۱۵ تیر ماه

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان خاش گفت: جامعه کارگری این شهرستان به مانند دوره‌های گذشته از انتخابات و در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری آمادگی دارند، در انتخابات ۱۵ تیرماه شرکت کنند

کد خبر: ۶۷۶۵۹۱
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۷ - 04July 2024

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان خاش گفت: جامعه کارگری این شهرستان به مانند دوره‌های گذشته از انتخابات و در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری آمادگی دارند، در انتخابات ۱۵ تیرماه شرکت کنند.

هوشنگ ریگی افزود: کارگران شهرستان خاش در هشتم تیرماه پای صندوق‌های اخذ رأی آمدند و ان شاءالله در جمعه ۱۵ تیرماه نیز برای کشور افتخارآفرینی خواهند کرد.


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان خاش گفت: انتخابات عرصه‌ای بسیار مهم برای نمایش وحدت و همدلی در جامعه است و بسیار خوشحالیم و خداوند را شاکریم که جامعه کارگری ما همگام و همسو با نظام اسلامی در صحنه‌های ملی حضوری پرشور و حداکثری دارند.


حجت الاسلام حسن شیبک افزود: در انتخابات ۱۵ تیرماه باید مشارکت گسترده‌تر و با حضور فعال اقشار مختلف مردم باشد تا رییس جمهوری مردمی و قوی و دارای پشتوانه انتخاب و در سطوح جهانی از حقوق ملت بزرگ ایران دفاع کند.

برچسب ها: حضور پرشور ، کارگران ، خاش
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار