پیام دعوت استاندار لرستان برای مشارکت مردم در انتخابات

ابوطالب شفقت در پیامی مردم را به حضور و مشارکت حداکثری در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.
کد خبر: ۶۷۶۵۹۷
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۸ - 04July 2024

پیام دعوت استاندار لرستان برای مشارکت مردم در انتخابات به گزارش دفاع‌پرس از لرستان، «ابوطالب شفقت»، استاندار لرستان در پیامی مردم را به حضور و مشارکت حداکثری در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.

متن پیام استاندار لرستان به شرح زیر است:

برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و تعیین سرنوشت اجرایی کشور، مصداقی بارز از مردم‌سالاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

حضور مردم در دور نخست چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری یک گام به تعیین ریاست جمهور نزدیک شد و اکنون باور داریم ملت ولایت‌مدار ایران با حضور پرشورتر از دور نخست در مرحله دوم این انتخابات، حلقه اتصال نظام و مردم را مستحکمتر و خادم خود را با مشارکت حماسی خود انتخاب خواهند کرد.

از مردم شهیدپرور استان لرستان که در برهه‌های مختلف تاریخ انقلاب ثابت کرده‌اند که همواره حق‌طلب بوده از و نظام مقدس جمهوری اسلامی ولایت فقیه حمایت مخلصانه داشته. اند، دعوت می‌کنم با حضور خود در انتخابات روز جمعه بار دیگر نقش بارز خود در آینده کشور و استحکام نظام اسلامی را نشان دهند.

جا دارد یاد کنیم از شهید جمهور آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی که با تلاش‌های شبانه‌روزی خود در زمان ریاست دولت سیزدهم، الگویی تازه از خدمت انقلابی به مردم و به. ویژه محرومان ارائه داد و انتظار داریم دولت چهاردهم با انتخاب مردم، دولتی در مسیر این شهید راه خدمت و دنباله‌روی ایشان باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار