بیانیه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران به مناسبت هفته بسیج

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با صدور بیانیه‌ای به مناسبت فرا رسیدن پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین، اصلی‌ترین و فراگیرترین رویکرد بسیج در شرایط کنونی را رویکرد فرهنگی و مقابله با جنگ نرم دشمن برشمرد.
کد خبر: ۶۷۶۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۰ - 25November 2013

بیانیه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران به مناسبت هفته بسیج

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از ساری، متن بیانیه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران به مناسبت هفته بسیج به شرح زیر است:

پنجم آذر ماه یادآور سالروز فرمان تاریخی حضرت امام (ره) مبنی برتشکیل ارتش بیست میلیونی برای حفظ انقلاب اسلامی است. حضرت امام (ره) با توجه به شناختی که از مردم و نقش مشارکتی آنها درپیروزی و تداوم انقلاب داشت برای حفظ این انقلاب بزرگ، توسعه و پایداری دستاوردهای عظیم آن، دستور تشکیل این نهاد مردمی را صادر کرد و امروز که بیش از سه دهه از تولد بسیج می گذرد و در چهارمین دهه از تولد این نهاد مقدس مردمی قرار گرفتیم و با توجه به حضور پر رنگ  بسیج در جنگ و کارنامه ی درخشان بسیجیان غیور ایران زمین در هشت سال دفاع مقدس، می بینیم نقش بسیج در کشور پررنگ تر شده است، چرا که توانسته با حضور در تمامی اقشار جامعه(اجتماعی، اقتصادی، سیاسی) خود را با زمان امروز هم تطبیق بدهد و جایگاه خود را در بین همه اقشار جامعه حفظ کند.

امروز بسیج با اقتدار و درک و فهم بالاتر از دهه های گذشته و با بصیرت بیشتر، تمام تلاش خود را در راستای به کارگیری فرمایشات رهبر معظم انقلاب و سرافرازی سرزمین ایران و ایرانی به کار گرفته و در مسیر وصیت امام (ره) و شهدا حرکت می کند.

بی شک اصلی ترین و فراگیرترین رویکرد بسیج در شرایط کنونی، رویکرد فرهنگی و مقابله با جنگ نرم دشمن است.

اما دشمنان کوردل بدانند تا زمانی که بسیج و فرهنگ بسیجی وجود دارد، نمی توانند توطئه ها و دسیسه های خود را در سرزمین امام زمان (عج) پیاده کنند و با تهاجم فرهنگی که به راه انداختند اعتقادات پاک و ارزشهای مقدس این مردم را لگد مال کنند زیرا این تفکر بسیجی است که مقتدرانه بر این دسیسه های پلید دشمنان غلبه می کند و این حضور  با اقتدار بسیجیان در صحنه قابل ستایش است.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران فرارسیدن پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین و گرامیداشت این هفته را به تمامی بسیجیان جان برکف دیروز و امروز تبریک و تهنیت می گوید.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار