دعوت مدیرکل بنیاد شهید لرستان برای مشارکت حداکثری در انتخابات

حجت الاسلام هبت اله هاشمی در پیامی از مردم برای حضور در پای صندوق‌های رأی دعوت کرد.
کد خبر: ۶۷۶۶۰۳
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۴ - 04July 2024

دعوت مدیرکل بنیاد شهید لرستان برای مشارکت حداکثری در انتخاباتبه گزارش دفاع‌پرس از لرستان، حجت‌الاسلام «هبت‌اله هاشمی»، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در پیامی از حضور مردم مخصوصا خانواده معزز شهدا، ایثارگران و جانبازان برای حضور در پای صندوق‌های رأی دعوت کرد.

در متن پیام دعوت حجت‌الاسلام هبت‌اله هاشمی آمده است: یکی از زیبایی‌های تجلی مردم‌سالاری دینی شرکت در انتخابات است. مرحله اول انتخابات ریاست جمهوری در کشور انجام شد و اکنون که وارد انتخابات دور دوم ریاست جمهوری هستیم و دو نفر از کاندیدا‌های ریاست جمهوری به دور دوم راه یافتند، نشاط و شور انتخاباتی ایجاد شده است. 

در راستای انتخاب اصلح و برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی از همه مردم مخصوصا خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان دعوت می‌کنیم که با حضور حداکثری، یک بار دیگر نقش ایثارگرانه خود را در جمهوری اسلامی ایفا کنند و نشان بدهند که پای اهداف انقلاب اسلامی و ارزش‌های اسلامی هستند و با حضورشان تیر محکمی بر استکبار و همه آنهایی که برای جمهوری اسلامی طمع کردند؛ زده بشود. 

 انتخاب ما بر پایه رسالتی است که مقام معظم رهبری فرمودند و ان شاءالله آحاد مردم مخصوصا ایثارگران انتخاب اصلح را از بین دو کاندیدای محترم، آگاهانه و مدبرانه انجام خواهند داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار