استاندار مازندران:

حضور گسترده مردم در انتخابات پایه‌های انقلاب اسلامی را تقویت می‌کند

«نوری» گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات تقویت پایه‌های انقلاب اسلامی را به همراه خواهد داشت.
کد خبر: ۶۷۶۶۰۵
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۷ - 04July 2024

حضور گسترده مردم در انتخابات پایه‌های انقلاب اسلامی را تقویت می‌کندبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، «یوسف نوری» استاندار مازندران امروز در آئین افتتاح همزمان ۱۰ هزار فرصت شغلی در مازندران، اظهار داشت: دولت مردمی سیزدهم به ریاست رئیس جمهور شهیدمان آیت الله «سید ابراهیم رئیسی»، نسبت به احیای واحد‌های اقتصادی تعطیل و یا نیمه راکد در کشور و از جمله در مازندران اقدامات بسیار مثبتی را انجام داده است.

وی افزود: در همین راستا نیز تاکنون ۱۰ هزار واحد تولیدی و صنعتی راکد و یا نیمه فعال کشور با سرمایه‌گذاری بیش از دو هزار همت توسط دولت مردمی سیزدهم فعال و به چرخه اقتصادی کشور بازگشتند.

وی خاطرنشان کرد: در مازندران نیز ۳۹۵ واحد تولیدی و صنعتی که به طور میانگین بیش از هفت سال تعطیل و نیمه تعطیل بودند، در دولت مردمی به چرخه تولید بازگشتند.

نوری اظهار کرد: بازگشت این تعداد واحد‌های احیا شده با افزون بر ۱۵۹ هزار و ۵۴۲ میلیارد ریال سرمایه برای بیش از ۹ هزار و ۵۶۴ نفر نیز شغل ایجاد کرد.

استاندار مازندران بر لزوم ایجاد زنجیره کامل برای فروش محصولات تولیدی در استان تأکید کرد و با بیان اینکه نسبت به انجام این مهم غفلت شده است، بیان کرد: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید نسبت به راه اندازی شرکت‌های تعاونی تولیدی در استان اقدام کند تا با همراهی بانک‌های عامل این زنجیره تشکیل و تکمیل شود.

نوری با بیان اینکه تولید کننده نباید برای تامین مواد اولیه و همچنین فروش محصولات دغدغه‌ای داشته باشد، ببان کرد: تأمین مواد اولیه مورد نیاز، بازاریابی و فروش محصولات تولیدی از جمله وظایف دولتمردان است.

استاندار مازندران، تصریح کرد: باید سکو‌هایی ایجاد شود تا تولید کنندگان بتوانند محصولات خود را به راحتی در داخل یا دیگر استان‌ها و یا حتی در بازار‌های جهانی به فروش برسانند.

نوری در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم تقویت اقتصاد روستا‌ها تاکید کرد و گفت: تولید کنندگان خرد می‌توانند چرخ‌های اقتصادی کشور را به حرکت در بیاورند.

وی ادامه داد: در صورت تقویت اقتصاد روستایی، در سالی که توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی با عنوان سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده است، علاوه بر جهش تولید با مشارکت مردم، شاهد بهبود وضعیت اقتصادی نیز خواهیم بود.

نوری با اشاره به در پبش بودن انتخابات گفت: حضور گسترده مردم در این رویداد مهم سیاسی کشور، تقویت پایه‌های انقلاب اسلامی را به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار