افتتاح ۱۳ هزار واحد مسکن روستایی در مازندران

در آئینی که با حضور «یوسف نوری» استاندار مازندران در روستای رحمان آباد شهرستان ساری برگزار شد، ۱۳ هزار واحد مسکن روستایی استان افتتاح شد.
کد خبر: ۶۷۶۶۰۷
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۱ - 04July 2024

افتتاح ۱۳ هزار واحد مسکن روستایی در مازندرانبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، در آئینی که با حضور «یوسف نوری» استاندار مازندران در روستای رحمان آباد شهرستان ساری برگزار شد، ۱۳ هزار واحد مسکن روستایی استان افتتاح شد.

«یوسف نوری» استاندار مازندران اظهار داشت: دولتمردان باید برای خانه دار شدن مردم، از تمام امکانات و ظرفیت‌های موجود به شکل مطلوب استفاده کنند.

وی با بیان اینکه نهضت ملی مسکن از مهمترین دغدغه‌های دولت سیزدهم و رئیس جمهور شهید آیت الله «سید ابراهیم رئیسی» بوده است، افزود: باید با اتخاذ راهکار درست و اصولی، استفاده بهینه از امکانات و ظرفیت‌های موجود و همچنسن بهره گیری از ظرفیت انبوه سازان، مشکل مسکن مردم را حل کرد.

نوری با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای افزایش تسهیلات ساخت مسکن در کشور، خاطرنشان کرد: در قانون برنامه هفتم توسعه، اصلاحات مورد نیاز برای افزایش تسهیلات ساخت مسکن انجام خواهد شد.

وی از هدفگذاری لازم برای احداث ۱۶۴ هزار واحد مسکونی به جامعه هدف خبر داد و تصریح کرد: تاکنون ۶۲ هزار و ۵۵۰ واحد در استان آغاز و یا تحویل داده شد و در سفر دوم رئیس جمهور شهید نیز احداث سه شهرک جدید تصویب شد.

استاندار مازندران با اشاره به اقدامات صورت گرفته در دولت سیزدهم همسو با اجرای طرح نهضت ملی مسکن، گفت: در مازندران احداث ۱۶۴ هزار واحد برای تحویل به جامعه هدف مشمول چهار طرح در حوزه شهری و روستایی، هدفگذاری شده است و تاکنون ۶۲ هزار و ۵۵۰ واحد در استان آغاز و یا تحویل داده شده است ضمن اینکه در سفر دوم رئیس جمهور شهید و هیات دولت سیزدهم به این استان، احداث سه شهرک جدید با ظرفیت بالا نیز تصویب شد.

نوری با بیان این که ۲۰ هزار و ۸۱۷ واحد نهضت ملی مسکن به گروه‌های هدف در مازندران واگذار و افتتاح شده است، گفت: با فراهم شدن تمام زیرساخت‌های مورد نیاز، سهمیه ۱۶۴ هزار واحدی مازندران در این طرح تحقق خواهد یافت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها