وزیر ورزش و جوانان:

تجهیزات زیرساختی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر ارتقاء می‌یابد

«هاشمی» گفت: وزارتخانه ورزش و جوانان مصمم به رفع مشکلات تیم‌های فوتبال با پشتوانه مردمی همانند نساجی قائمشهر است و زیرساخت‌های ورزشگاه شهید وطنی ارتقا می‌یابد. ‎
کد خبر: ۶۷۶۶۰۹
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۹ - 04July 2024

تجهیزات زیرساختی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر ارتقاء می‌یابدبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، «کیومرث هاشمی» وزیر ورزش و جوانان امروز (پنجشنبه) در بازدید از چند طرح ورزشی مازندران در ساری اظهار داشت: با برنامه ریزی دولت سیزدهم و تخصیص اعتبار مورد نیاز «VAR» خریداری و در ورزشگاه‌های کشور به کار گیری خواهد شد.

وی افزود: کار وزارت ورزش و جوانان ورود به بخش‌هایی که وظیفه آن نیست نخواهد بود، اما دولت سیزدهم این طرح‌های زیرساختی را انجام داد.

هاشمی ادامه داد: دولت نمی‌تواند تیم‌داری کند اما برخی از تیم‌های فوتبال همانند نساجی قائمشهر که پشتوانه قوی مردمی دارند حمایت می‌شوند.

وزیر ورزش و جوانان با بیان این مطلب که رئیس جمهور شهید ما توجه ویژه‌ای به بخش توسعه زیرساخت‌های ورزشی داشت، اضافه کرد: بازسازی چمن ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر یکی از مصوبات دور نخست سفر هیات دولت به مازندران بود که انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر این ورزشگاه با مشکلات دیگری مواجه شد که با کمک فدراسیون فوتبال و حمایت دولت این مشکلات هم برطرف خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار