جانشین فرماندهی آماد و پشتیبانی نزاجا خبر داد:

آمادگاه شهید فراشاهی قم بهترین مرکز در طرح «لبیک ۳» / خانواده‌های ارتش در انتخابات حماسه ساز هستند

امیر سرتیپ «سیفی» با اشاره به حضور پرشور خانواده‌های ارتش در انتخابات گفت: آمادگاه شهید فراشاهی قم به عنوان بهترین آمادگاه کشور در طرح «لبیک ۳» معرفی شد.
کد خبر: ۶۷۶۶۱۳
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۴ - 04July 2024

آمادگاه شهید فراشاهی قم بهترین مرکز در طرح «لبیک ۳» / خانواده‌های ارتش در انتخابات حماسه ساز هستندبه گزارش دفاع‌پرس از قم، آیین تجلیل از خانواده شهید حسین مزلقانی و ۳۰ نفر از کارکنان نمونه آمادگاه شهید فراشاهی ارتش در قالب طرح لبیک، امروز در این آمادگاه برگزار شد.

امیر سرتیپ علی سیفی جانشین فرماندهی آماد و پشتیبانی نزاجا طی سخنانی در این مراسم اظهار داشت: تقویت ولایت مداری، عدالت محوری و شایسته سالاری در بین کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران از جمله اهداف اجرای طرح «لبیک یا امام خامنه‌ای عزیز» بود.

وی ادامه داد: آمادگاه شهید فراشاهی قم به عنوان بهترین آمادگاه کشور در طرح «لبیک ۳» معرفی شده و این افتخار با همت، عزم و اخلاص کارکنان این آمادگاه به دست آمده است.

امیر سرتیپ سیفی در ادامه به پانزدهم تیرماه و برگزاری مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در پای صندوق‌های رای در کنار خانواده‌هایشان برگ زرین دیگری از تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی را با حماسه سازی خود ورق می‌زنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها