وزیر ورزش و جوانان:

توسعه اماکن ورزشی در روستا‌ها و مناطق دورافتاده سیاست‌ اصلی دولت سیزدهم است

«هاشمی» توسعه اماکن ورزشی در روستا‌ها و مناطق دورافتاده را از سیاست‌های اصلی دولت مردمی سیزدهم اعلام کرد و گفت: بی‌شک از تمامی امکانات و ظرفیت‌های موجود در راستای تحقق این مهم استفاده خواهد شد.
کد خبر: ۶۷۶۶۱۷
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۲ - 04July 2024

توسعه اماکن ورزشی در روستا‌ها و مناطق دورافتاده سیاست‌ اصلی دولت سیزدهم استبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، «کیومرث هاشمی» وزیر ورزش و جوانان امروز (پنجشنبه) در دومین روز سفر به مازندران در حاشیه بازدید از پروژه سالن ورزشی نیمه تمام رستم‌رود شهرستان نور در جمع خبرنگاران از مسئولان امر خواست تا برای رفع موانع این طرح ورزشی تدابیری بیندیشند.

وی توسعه اماکن ورزشی را از رویکرد‌های اصلی دولت سیزدهم برشمرد و افزود: توزیع عادلانه امکانات همسو با اجرای طرح محرومیت‌زدایی ورزشی در استان‌ها کلید خورده است و دولت سیزدهم مصمم به سرانجام رساندن این مهم است.

وی توسعه اماکن ورزشی در روستا‌ها و مناطق دورافتاده را از سیاست‌های اصلی دولت مردمی سیزدهم اعلام و اضافه کرد: بی‌شک از تمامی امکانات و ظرفیت‌های موجود در راستای تحقق این مهم استفاده خواهد شد.

هاشمی از همه مدیران ورزشی در استان‌ها خواست از تمامی توان خود برای تقویت زیرساخت‌های ورزشی نقاط شهری و روستایی استفاده کنند.

وزیر ورزش و جوانان، یکی از سیاست‌های دولت سیزدهم را تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام ورزشی عنوان کرد و گفت: از ابتدای فعالیت دولت مردمی سیزدهم، هزار و ۹۲۶ طرح ورزشی افتتاح و بهره‌برداری شد.

هاشمی همچنین شمار طرح‌های نیمه‌تمام ورزشی کشور را نیز سه هزار و ۴۲۸ طرح ذکر کرد.

«علی رجبی وندچالی» مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در این آئین نیز توضیحاتی از وضعیت این پروژه ورزشی ارائه کرد.

«کیومرث هاشمی» وزیر ورزش و جوانان امروز همچنین با حضور در شهرستان نور از سالن ورزشی امام خمینی (ره) این منطقه بازدید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها